si
door simondrvz Aug 18, 2014 om 22:11
Computers & telefonie

Filmspeler.nl onbetrouwbaar

hallo,
ik heb een speler die ik gekocht heb bij filmspeler.nl retour gestuurd maar nog steeds geen geld terug gezien(al 3mnd geleden)
ik zie ook hier op de site dat dit wel meer voorkomt bij filmspeler.nl
ik wil het nu uit handen geven aan mijn rechtsbijstand of kan ik beter naar een incassobureau gaan?

29757 152 Rapporteer

ve
door verwijderd - Aug 18, 2014 om 22:21
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ga naar uw rechtsbijstandverzekering. Meestal hebben ze wel zin in incassohandelingen, omdat ze daar zelf ook nog een centje aan overhouden.

ve
door verwijderd - Aug 18, 2014 om 23:31
0 Antwoorden / 0 Vragen

Geachte Simon,

Zoals wij u meermaals hebben bericht, hebben wij de speler tot op heden niet mogen ontvangen.

Wij hebben u aangegeven er melding van te maken bij Postnl.
Er werd volgens de track & trace aangegeven dat deze afgegeven zou zijn bij de buren. Dit is echter niet het geval.

Wij gaan altijd tot terug betaling over als we het apparaat retour hebben ontvangen.

Met vriendelijke groet,
Team Filmspeler.nl

ve
door verwijderd - Aug 19, 2014 om 00:22
0 Antwoorden / 0 Vragen

Filmspeler, leuk antwoord maar zoals @simomdrvz aangeeft, hij/zij is er PAS 3 maanden mee bezig, dus betrouwbaar komt het zeker niet over.

ve
door verwijderd - Aug 19, 2014 om 00:45
0 Antwoorden / 0 Vragen

tenormin schreef op dinsdag 19 aug 2014, 00:22: Filmspeler, leuk antwoord maar zoals @simomdrvz aangeeft, hij/zij is er PAS 3 maanden mee bezig, dus betrouwbaar komt het zeker niet over.

Goedenavond Tenormin,

Elk verhaal heeft 2 kanten.

Op basis van zijn bericht vind ik het vreemd om gelijk conclusie te trekken dat dan het niet betrouwbaar is.
Tot op de dag van vandaag hebben wij geen respons meer van Simon gehad.

Wij hebben contact opgenomen met Postnl om opheldering te krijgen in deze kwestie.
Om dit kunnen doen moet volgens Postnl de verzender dit aan geven bij Postnl zodat er een onderzoek kan worden gestart.
Ook dit hebben wij aangegeven.

Maar als dit zelfs na 3 maanden niet is gedaan word het lastig om opheldering te krijgen.

Wij zien niet waarom wij dan niet betrouwbaar zouden zijn?

Wij hopen tot de dag van vandaag dat deze kwestie in een positieve zin wordt opgelost zodat beide partijen tevreden zijn.
Maar de stap ligt nog steeds bij Simon.

Met vriendelijke groet,
Team Filmspeler

ve
door verwijderd - Aug 19, 2014 om 00:55
0 Antwoorden / 0 Vragen

filmspeler schreef op maandag 18 aug 2014, 23:31: Geachte Simon,

Zoals wij u meermaals hebben bericht, hebben wij de speler tot op heden niet mogen ontvangen.

Wij hebben u aangegeven er melding van te maken bij Postnl.
Er werd volgens de track & trace aangegeven dat deze afgegeven zou zijn bij de buren. Dit is echter niet het geval.

Wij gaan altijd tot terug betaling over als we het apparaat retour hebben ontvangen.

Met vriendelijke groet,
Team Filmspeler.nl

Mijn ervaring is dat de pakketbezorger van PostNL zelf heeft getekend voor de ontvangst van het pakket en dat heet valsheid-in-geschrifte.

ve
door verwijderd - Aug 19, 2014 om 00:56
0 Antwoorden / 0 Vragen

filmspeler schreef op dinsdag 19 aug 2014, 00:45:
tenormin schreef op dinsdag 19 aug 2014, 00:22: Filmspeler, leuk antwoord maar zoals @simomdrvz aangeeft, hij/zij is er PAS 3 maanden mee bezig, dus betrouwbaar komt het zeker niet over.

Goedenavond Tenormin,

Elk verhaal heeft 2 kanten.

Op basis van zijn bericht vind ik het vreemd om gelijk conclusie te trekken dat dan het niet betrouwbaar is.
Tot op de dag van vandaag hebben wij geen respons meer van Simon gehad.

Wij hebben contact opgenomen met Postnl om opheldering te krijgen in deze kwestie.
Om dit kunnen doen moet volgens Postnl de verzender dit aan geven bij Postnl zodat er een onderzoek kan worden gestart.
Ook dit hebben wij aangegeven.

Maar als dit zelfs na 3 maanden niet is gedaan word het lastig om opheldering te krijgen.

Wij zien niet waarom wij dan niet betrouwbaar zouden zijn?

Wij hopen tot de dag van vandaag dat deze kwestie in een positieve zin wordt opgelost zodat beide partijen tevreden zijn.
Maar de stap ligt nog steeds bij Simon.

Met vriendelijke groet,
Team Filmspeler

Hoe betrouwbaar is PostNL? Ik durf mijn hand er niet voor in het vuur te steken.

ve
door verwijderd - Aug 19, 2014 om 01:09
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ja mijn ervaring met Postnl is ook niet zo denderend.
Als dit net als in ons geval destijds gegaan is dan is het juist vervelend voor filmspeler bij ons waren diverse dingen vermist zelfs.

Succes aan beide partijen hoop dat u eruit komt samen.
Ik zeg pak postnl maares aan!

ve
door verwijderd - Aug 19, 2014 om 06:38
0 Antwoorden / 0 Vragen

Nou simondrvz, laat nu jouw kant van het verhaal maar eens horen.

ve
door verwijderd - Aug 19, 2014 om 07:57
0 Antwoorden / 0 Vragen

Het is weer een mooi verhaal van filmspeler maar klopt niks van
Is wel toevallig dat er hier bij kassa meerdere meldingen staan dat het moeilijk is je geld terug te zien na een retourzending!
Over melding maken bij PostNL heeft hij nooit iets gezegd, hij heeft alleen gevraagd de track en trace berichten nogmaals aan hem te sturen dat doe ik dan en dan hoor je weken lang niks
Bellen en dan neemt er niemand op uiteindelijk naar weer een mail met bericht naar mijn rechtsbijstand te gaan,
Reactie dar hij t erg druk heeft, dan hoor je weer 1,5 week niks totdat ik zelf weer mail,zo gaat het maar door
Hij reageert hier op de site nu omdat ik gister ook hem weer gemaild heb maar rechtstreeks naar mij geen reactie!
Kortom mooie praatjes maar oplossen ho maar!

Heel het mailverkeer gaat vandaag naar mijn rechtsbijstand en dan hoop ik dat zij het kunnen regelen

ve
door verwijderd - Aug 19, 2014 om 14:19
0 Antwoorden / 0 Vragen

Simon,

De andere retourzending hier op kassa was een totaal ander verhaal en is opgelost.

Echter logischerwijs betalen wij pas terug als we ons product weer retour ontvangen hebben.

Wees eerlijk, wat zou u zelf doen?
Er zijn (helaas) ook aardig wat mensen die proberen fraude te plegen.
Dus zijn wij genoodzaakt op de retour te wachten die binnenkomt. Uiteraard wordt deze ook gecheckt op gebruikssporen enz.
Stel u voor u koopt iets nieuws en het blijkt beschadigd?
Het kan toch niet zo zijn dat wij klakkeloos tot terug betaling over zouden moeten gaan terwijl we niet eens het product hebben en niet hebben kunnen nakijken.

Wij hebben zeer zeker wel contact met u gehad over Postnl, jammer dat u nu uw verhaal anders maakt hier.

Wij hebben het meermaals geprobeerd met u op te lossen, zoals aangegeven, u zult een onderzoek bij Postnl moeten instellen anders kunnen zij ook niets en wij ook niet.
Maar u wacht maanden en dan plotseling verschijnt u weer.

Wij hebben alle intentie en hoop dit op te lossen, echter het ligt in uw handen het Postnl onderzoek te starten.

We hebben alle vertrouwen op goede afwikkeling middels uw rechtsbijstand.
Zij zijn immers onpartijdig en zien de feiten.

(Jammer dat u het zo ver laat oplopen en uzelf zo meer kosten bezorgt. )

Met vriendelijke groet,
Team Filmspeler.nl

ve
door verwijderd - Sep 18, 2014 om 18:10
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ook ik een box9 gekocht van begin af aan problemen dan geen ondertitels dan slecht geluid nu helemaal niks meer want. in. Begin kreeg je foto's van de films te zien nu ook niet mee .ze
Ook op afstand proberen in te stellen maar werkt nog steeds niet weg gegooid geld ,heb aangeboden om spul terug te sturen en andere te ontvangen maar dat willen ze ook niet terwijl ik weet dat het wel werkt want schoonbroer geen problemen ermee wees op je houde en kijk goed rond bij wie je koopt er zijn er genoeg wat het leveren.

ve
door verwijderd - Nov 5, 2014 om 17:07
0 Antwoorden / 0 Vragen

macwouter schreef op maandag 18 aug 2014, 23:39: [edit redactie]

Beste macwouter,

Het gaat hier om Xbmc mediaspelers.
Hiermee heeft u de mogelijkheid om films, series, sport mee te kijken.

En vele andere mogelijkheden.

Wij zijn geen malafide bedrijf en ook geen afrikanen, wij zitten gevestigd in Almere.
Wij hebben Simon gevraagd om een melding te maken bij postnl zodat deze kwestie opgelost kan worden.

Met vriendelijke groet,
Team Filmspeler

ve
door verwijderd - Nov 9, 2014 om 11:08
0 Antwoorden / 0 Vragen

Enkele weken geleden heb ik op aanraden van iemand bij Filmspeler een X9 gekocht.159,95 euro. Nu kreeg ik deze thuis en vond de behuizing mij bekend voorkomen.even googelen en ja ik kom de MX2 tegen. Deze heeft de zelfde specificaties als de X9. En kost tussen de 70 euro en 100 euro. Mijn vermoeden bestaat dat filmspeler oude hardware heeft verpakt met een nieuw doosje. Je betaald dus 90 euro te veel. Ik ben er in getrapt. Daarom deze waarschuwing koop deze niet bij filmspeler. Waarschijnlijk krijg ik mijn geld niet terug . Want waarschijnlijk mag dit. Dus wat filmspeler ook zegt de X 9 is niet nieuw. En je wordt op de verkeerde been gezet omdat zij X9 gebruiken omdat er al een X5,x8 bestaat denk je dat is dezelfde merk mooi niet.

ve
door verwijderd - Nov 18, 2014 om 09:30
0 Antwoorden / 0 Vragen

@simmdrvz, ik zou de rechtsbijstand inschakelen.

Ik heb dus ook de X9 bij filmspeler.nl besteld, staat op de website levertijd 1 werkdag.
Ik dacht mooi heb ik ruim op tijd mijn kadotje, maar helaas de volgende dag werd er niets geleverd.
Ik heb meteen gebeld, krijg ik een vrouw aan de lijn die zegt: "tja ze zijn op dit moment niet leverbaar, duurt een week" nou dat kan natuurlijk gebeuren. Ik erg teleurgesteld, maar nog geen man over boord ik zou dan nog mijn kadotje optijd binnen hebben, toch maar wel een recensie op de website geschreven dat ik het erg jammer vond en dit niet echt een goed begin is. Ik had de recensie nog niet verstuurd of de telefoon ging, filmspeler de mijnheer vertelde dat hij het erg rot vond en dat hij mijn geld terug wilde storten. Dat wilde ik niet (mijn kado zou immer optijd aankomen) en wil dus nog wel een week wachten. Krijg ik na een week een mail dat het nog een week gaat duren en ik dus blij moet zijn dat hij geleverd gaat worden voor Sinterklaas, maar het is voor mij helemaal geen sinterklaas kado ik heb hem eerder nodig.
Dus ik een mail gestuurd met d vraag of ik mijn geld dan alsnog terug kan krijgen, zodat ik ergens anders een kado kan kopen. Krijg ik een reactie terug dat ze aan het einde van de maand het geld terug zullen storten,nou lekker dan kan ik dus nog geen ander kado kopen! Dit ook aangegeven en op consuwijzer.nl opgezocht dat het geld toch met een dag terug betaald mag/kan/moet worden. Krijg ik een mail terug met grote letter/dik gedrukt / onderstreept dat de verkoper bij een bedenktijd 14 dagen heeft om het geld terug te storten. Maar goed ik heb geen gebruik gemaakt van mijn bedenktijd, maar van het feit dat de afgesproken leverdatum niet gehaald kan worden (telefonisch toegezegd) en ik dus ergens anders een kado wil kopen.
Ik vind het erg jammer dat het zo heeft moeten gaan, heb goede verhalen gehoord over de mediaplayer en dacht probeer er eerst 1 en dan wil ik er waarschijnlijk nog wel 2.
Helaas gaat filmspeler.nl in mijn ogen niet netjes met zijn klanten om en doet ook geen enkele moeite ze te behouden, ze zijn (in mijn ogen) niet vriendelijk, niet servicegericht en zeker niet eerlijk, ze plaatsén alleen goede recensies (in hun ogen) op de website zo krijg je nooit een eerlijk beeld

Achteraf ben ik blij dat ik er nu achter ben gekomen, wat als ik een probleem had gehad met het apparaat................

Een gewaarschuwd mens telt voor 2

ve
door verwijderd - Nov 18, 2014 om 11:22
0 Antwoorden / 0 Vragen

Uw rechtsbijstandsverzekeraar eerst inschakelen!

ve
door verwijderd - Nov 26, 2014 om 18:18
0 Antwoorden / 0 Vragen

Op verzoek van filmspeler.nl, wil ik laten weten dat ik mijn geld terug heb gekregen vandaag 26-11.
Helaas te laat voor het kadotje, heb nu een verlaat kadotje maar goed dat het niet voor een kind is.

ve
door verwijderd - Nov 26, 2014 om 18:38
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb nog steeds niks terug van filmspeler, is in behandeling bij rechtsbijstand
Uit onderzoek is al wel gebleken dat op het adres waar volgens post.nl het pakket is afgeleverd de broer van J Wullems woont??!!
En die heeft het naar zijn zeggen niet ontvangen, wel heel toevallig allemaal
Ook nu zal onze vriend van filmspeler wel weer een bericht sturen dat het allemaal niet aan hen ligt, waarschijnlijk de postbode ofzo
maar wel toevallig dat er hier meerdere meldingen staan en dat veel klanten klagen dat het op een of andere manier niet goed gaat!
rechtsbijstandsverzekering biedt aan,het geld aan mij te vergoeden omdat de kosten voor hun anders hoger worden dan dat het oplevert, maar ik zou toch echt graag zien dat filmspeler ervoor opdraait

ve
door verwijderd - Nov 30, 2014 om 09:01
0 Antwoorden / 0 Vragen

Toch wil ik nog even vermelden dat mijn broer ook een kastje bij filmspeler heeft besteld, maar die had hem heel netjes met 1 dag binnen. (Goede dingen mogen ook gezegd worden, alleen zeuren is makkelijk)
Nu is alleen een probleem, het kastje bleef hangen en hebben via de site van filmspeler herstellingstappen gedaan.
De 1e stap ging aardig, maar de 2e stap de removery lukt niet. Oeps, iemand een oplossing?
volgende week dus filmspeler bellen hoe we dat op moeten lossen, ga ervanuit dat het goedkomen gaat.

ve
door verwijderd - Dec 2, 2014 om 20:34
0 Antwoorden / 0 Vragen

Even terug komen op mijn 1e post, Ik heb super support gekregen van filmspeler.nl
Top! Filmspeler.nl bedankt!!

ve
door verwijderd - Dec 6, 2014 om 21:18
0 Antwoorden / 0 Vragen

dbsem schreef op dinsdag 2 dec 2014, 20:34: Even terug komen op mijn 1e post, Ik heb super support gekregen van filmspeler.nl
Top! Filmspeler.nl bedankt!!

simondrvz@ was toch de vraagsteller? Is die inmiddels ook tevreden?

ve
door verwijderd - Jan 11, 2015 om 11:43
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo,
Wij doen al enige tijd zaken met filmspeler (wij verkopen de X9) in onze winkel.
Naar mijn mening is het een betrouwbaar bedrijf ,wij zijn zeer tevreden over de service die
wij van filmspeler krijgen. Onze klanten zijn allemaal zeer tevreden over de X9.
Ieder apparaat kan kapot gaan, maar als er een probleem is wordt het direct opgepakt.
Pakketjes die via de post verzonden worden raken nu eenmaal wel eens kwijt.
daar kan filmspeler niets aan doen.
Dus Simon had het aangetekend moeten versturen als hij geen risico had willen lopen.
Lekker makkelijk om een bedrijf meteen onbetrouwbaar te noemen.
Jammer dat consumenten meestal alleen de negatieve ervaringen vermelden op internet
en zelden de positieve.
Expert Lambers

ve
door verwijderd - Feb 4, 2015 om 14:48
0 Antwoorden / 0 Vragen

lambers schreef op zondag 11 jan 2015, 11:43: Hallo,
Wij doen al enige tijd zaken met filmspeler (wij verkopen de X9) in onze winkel.
Naar mijn mening is het een betrouwbaar bedrijf ,wij zijn zeer tevreden over de service die
wij van filmspeler krijgen. Onze klanten zijn allemaal zeer tevreden over de X9.
Ieder apparaat kan kapot gaan, maar als er een probleem is wordt het direct opgepakt.
Pakketjes die via de post verzonden worden raken nu eenmaal wel eens kwijt.
daar kan filmspeler niets aan doen.
Dus Simon had het aangetekend moeten versturen als hij geen risico had willen lopen.
Lekker makkelijk om een bedrijf meteen onbetrouwbaar te noemen.
Jammer dat consumenten meestal alleen de negatieve ervaringen vermelden op internet
en zelden de positieve.
Expert Lambers

Krijg je geld voor het plaatsen van deze positieve reactie ofzo?
Als je namelijk een kritische beoordeling plaats op hun site van filmspeler word die niet gepubliceerd, dus je krijgt nooit een goed beeld van wat de mensen ervan vinden.

Ik heb nu 8 weken de x9 in bezit. Vanaf week 1 loopt het al niet lekker met de mediaplayer. Nu 8 weken verder en hij heeft al 2 x opafstand dmv mobiel support alles opnieuw ingesteld en nog steeds werkt het apparaat niet. Sterker nog een dag na zijn hulp start hij niet meer op. Jack wullens zegt dat hij bang is dat ik er zelf aan geskeuteld heb maar ik heb hem niet voor niet gevraagd om het over te nemen met support en nog werkt het niet. Ik heb aangegeven dat ik geen vertrouwrn heb in het apparaat omdat het vrijwel nooit goed werkt en daarom mijn geld terug wil. Na meerdere mails (vaak worden ze niet beantwoord of dagen later pas) is er nog steeds geen oplossing. Mijn geduld is op en dat heb ik ook aangegeven in de mail en nu moet ik het maar uitzoeken.
Het is totaal geen klantvriendelijke man en contact is erg moeilijk. Ja hij heeft me 1x geprobeerd te bellen, ik heb dat niet gehoord dus niet opgenomen maar daar blijft het wel bij.
1 of 2 uur wachten terwijl hij je online helpt is heel normaal voor hem. Ook mailen duurt dagen als je al wat terug krijgt.
Het kastje zelf is gewoon waardeloos. Totaal niet snel zoals hij op de website adverteerd. Loopt constant vast en reset uit zichzelf de instelling zodat je beeld geluid taal etc weer moet instellen. Films stoppen gewoon tijdens het kijken en moet je xbmc weer helemaal opnieuw opstarten met allerlei foutmeldingen. Duurt minstens kwartier voor je de film weer verder kunt kijken.een en al drama!
Als je belt neemt een vrouw op maar die heeft nergens verstand van en verwijst je door naar mailsupport, maar dat is zoals ik al zei hopeloos.
Ik vind na 8 weken ellende( ook goed aangegeven via mail) dat ik mijn geld terug hoor te krijgen.
Hij zegt dat de tijd verstreken is om het geld terug te krijgen en ziet graag mijn rechtsbijstand tegemoet.
Nu moet ik mij inhouden om er niet gewoon naartoe te gaan maar dan ontplof ik daar denk ik.
Heeft iemand tips en kan ik mijn geld terugkrijgen?

ve
door verwijderd - Feb 4, 2015 om 15:52
0 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=jimih schreef op woensdag 4 feb 2015, 14:48
Het kastje zelf is gewoon waardeloos. Totaal niet snel zoals hij op de website adverteerd. Loopt constant vast en reset uit zichzelf de instelling zodat je beeld geluid taal etc weer moet instellen. Films stoppen gewoon tijdens het kijken en ..

U kunt hier zien wat uw rechten en mogelijkheden zijn:
https://www.consuwijzer.nl/elektronica/ontevreden-over-aankoop/rechten-bij-product-dat-niet-goed-ondeugdelijk-is

ve
door verwijderd - Feb 5, 2015 om 15:44
0 Antwoorden / 0 Vragen

Positieve ervaring met Filmspeler.nl
Even een ander geluid, ik heb de filmspeler X9 nu enkele maanden, naar volle tevredeheid, in gebruik.
Vorige week onstonden problemen die terug te voeren waren naar het vollopen van het interne geheugen, voor mij ws niet duidelijk hoe dit was gekomen.
Telefonisch was Filmspeler.nl op dat moment niet te bereiken, maar ik had de mogeljkheid om via de website mijn nummer achter te laten en werd binnen een kwartier teruggebeld.
Nadat is externe toegang had verleend via de al geinstalleerde Teamviewer, is Filmspeler.nl geruime tijd (op afstand) bezig geweest met herstel.
Omdat het inmiddels na zessen was, kreeg ik het verzoek of ik de volgende nog even contact kon zoeken.
Gisteren is de herinstallatie (op afstand) afgemaakt en draait de filmspeler weer als tevoren ;-)
Ook kreeg ik nog een e-mail en telefoontje of alles weer naar tevredenheid was opgelost...

De oorzaak van de problemen was voor mij ook duidelijk en had ik aan mijzelf te wijten, het is toch wel een hoop techniek en software waarbij natuurlijk ook zaken verkeerd kunnen gaan.
Hulde voor deze voortreffelijke ondersteuning, en dat voor 159 Euro!

ve
door verwijderd - Feb 5, 2015 om 21:26
0 Antwoorden / 0 Vragen

Positief! Filmspeler.nl

Nog even een toevoeging op mijn vorige bericht.
Ondanks de matige internetconnectie waar ik het mee moet doen (ADSL max. 6Mb), werkt de speler prima.
Uiteraard is de bron erg belangrijk.
Ook de beeld- (HD) kwaliteit en geluidkwaliteit is uitstekend, de hulp op afstand die ik heb ondervonden is meer dan je bij een dergelijk product mag verwachten, ik ben dus erg tevreden!

ve
door verwijderd - Feb 6, 2015 om 02:12
0 Antwoorden / 0 Vragen

Het probleem van topicstarter moet toch wel ondertussen zijn opgelost, neem ik aan.

Topicstarter heeft verder niet meer gereageerd sinds de staart van zijn topic een halfjaar terug, althans het laatst op 26 november jl.

ve
door verwijderd - Feb 6, 2015 om 08:20
0 Antwoorden / 0 Vragen

Nou nee hoor filmspeler lost helemaal niks op!!!!!!
Je leest hier toch meerdere klachten van verschillende klanten,filmspeler geeft zelden reactie en als hij dat wel doet ligt het zogenaamd nooit aan hem
Filmspeler zit 2 uur rijden van mij vandaan, maar zodra ik daar in de buurt ben ga ik er zeker heen om het op te lossen met hem

ve
door verwijderd - Feb 6, 2015 om 19:05
0 Antwoorden / 0 Vragen

Beste Simon,
U bent van harte welkom, wij hebben eerder geprobeerd om samen tot een oplossing te komen.

Kunt u ons aangeven wanneer u in de gelegenheid bent om langs te komen, zodat wij hier rekening mee kunnen houden. Ik verwacht dat we samen tot een oplossing kunnen komen.

Alvast bedankt, en een prettig weekend!

Met vriendelijke groet,
Team Filmspeler
Jack W

ve
door verwijderd - Feb 6, 2015 om 19:58
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik denk dat er voor simon vast wel een gepaste oplossing is. Die moet je wel aannemen dan.
Zelf heb ik goed telefonisch contact gehad met jack.
Ik stuur mijn mediaplayer op en hij zal er alles aan doen om het te laten werken, mocht het nog niet werken dan krijg ik netjes mijn geld terug al hoop ik dat het kastje gewoon werkt natuurlijk.

Maar goed ik denk niet dat het een onbetrouwbaar bedrijf is, integendeel,maar dat met wat betere en snellere comunicatie een hoop problemen voorkomen ku nen worden. Tis denk ik teveel werk voor 1 man.
Zelf heb ik alle vertrouwen in een goede afloop voor mij dus dat zeg ik dan ook weer graag.

ve
door verwijderd - Feb 11, 2015 om 20:02
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ook ik heb de mediaplayer X9 gekocht via de site: filmspeler.nl
Na het lezen van al het bovenstaande (met hier en daar een uitzondering) kon ik mij totaal niet vinden.
De bestelling is netjes binnen 1 dag gekomen en ben ik continue op de hoogte gehouden van waar mijn paketje was.
Het aansluiten van de box verliep ook soepeltjes alleen het programa XBMC wilde niet zo werken als dat ik graag had gehoopt dat het zou werken (laat het mijn onkunde zijn op dat gebied).
Na zelf een hoop gemopper een mailtje gestuurd naar filmspeler.nl en kreeg direct antwoord terug op mijn vraag.
Op afstand (vanuit mijn mediaplayer naar filmspeler.nl) hebben ze me stap voor stap geholpen met het goed laten werken van mijn X9. Ook het geven van tips en sturen van handleidingen was geen enkel probleem.
Filmspeler.nl heeft (pak en beet 45min.) naar mij gebeld om (ondanks dat ze mee konden kijken) mij te woord kunnen staan het zo goed mogelijk uit te leggen.
Tevens is er aangeven dat indien mijn speler niet goed zou werken ik deze retour zou kunnen sturen en ik (uiteraard) een nieuwe voor in de plaats zou krijgen.
Ik ben zeer maar dan ook zeer te spreken over de service vanuit filmspeler.nl en kan dan ook echt iedereen aanraden die vanplan is een mediaplayer aan te schaffen dat bij deze site te doen.
Voordat er dadelijk wordt gereageerd: Krijg je hier voor betaald??
Nee, ik krijg hier niet voor betaald. Ik vindt dat als er iets positiefs te vertellen is over een bedrijf dat ook zeer zeker vermeld moet worden en niet alleen de negatieve dingen aan licht moeten komen.
De mensen achter filmspeler.nl hebben mijn positieve woorden over hun zelf verdient.

Filmspeler.nl BETROUWBAAR

ve
door verwijderd - Feb 14, 2015 om 21:42
0 Antwoorden / 0 Vragen

Mediaspeler Fully Loaded oplichting?

Heb ook een mediaspeler X9 gekocht.
En heb gisteren even onderzoek gedaan naar het apparaat om te kijken waar het nu allemaal om gaat.

Heb de printplaat bekeken en via de nummers die daar op staan heb ik de fabrikant weten te achterhalen.
Het nummer HD18 V2.22 gaf de volgende informatie
• Place of Origin: Guangdong, China (Mainland)
• Brand Name: MX
• Model Number: OEM
• CPU:: AML8726-MX
• CPU type:: Dual Core ARM Cortex A9
• RAM:: 1GB
• ROM:: 8GB
• USB port:: 4 * USB
• WIFI:: 802.11b/g/n 10/100Mbps
• Languages:: Multi languages support
• XBMC: Pre-installed

Conclusie
het is een veel goedkopere mediaspeler de E-M6 MX Box Android 4.2 XBMC TV Box om precies te zijn
met een ander hoesje en een andere prijs
de fabrikant had er ook nog nooit van gehoord.
Er zal iemand zijn die er erg veel geld aan verdient.

ve
door verwijderd - Mar 12, 2015 om 13:59
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb ook geen goede ervaringen met Filmspeler.nl.
Na annuleren van de order kreeg ik opeens een mail dat het product verzonden is.
Na contact met Filmspeler.nl kon ik het pakket gewoon weigeren.
Naderhand kreeg ik onderstaande mail.

Beste heer,
Ivm het weigeren van het pakket word er 6,75,- in rekening gebracht.
Deze kosten moeten voldoen worden, zodat de afterpay order geannuleerd word.
Hier kunt u de verzendkosten voldoen:[
/b]

Uiteraard trap ik hier niet in en wordt er niets betaald, omdat dit wettelijk niet mag.
En Afterpay is hiervan op de hoogte gebracht.

ve
door verwijderd - Mar 20, 2015 om 12:22
0 Antwoorden / 0 Vragen

Filmspeler.nl weigert een annuleringsmelding door te geven aan Afterpay en gaat nu ook nog dreigen terwijl er een bewijs is van PostNL dat het pakket retour is ontvangen.

Zie onerstaande:

Beste heer,
Kennelijk bent u niet van plan om de betaling te verrichten.
Ook zet u ons in het verkeerde daglicht dmv smaadschrift. Wij gaan nu de order doorzetten aan onze incasso bureau, tevens zullen wij onze advocaat inschakelen voor de berichten die bij verschillende media zijn geplaatst.

Einde bericht.

Met vriendelijke groet / With kind regards,
Jack Wullems
Filmspeler.nl

ve
door verwijderd - Mar 20, 2015 om 13:39
0 Antwoorden / 0 Vragen

mijajoma schreef: Ivm het weigeren van het pakket word er 6,75,- in rekening gebracht.

Kennelijk bent u niet van plan om de betaling te verrichten. Ook zet u ons in het verkeerde daglicht dmv smaadschrift. Wij gaan nu de order doorzetten aan onze incasso bureau, tevens zullen wij onze advocaat inschakelen voor de berichten die bij verschillende media zijn geplaatst.

Eerst dreigende woorden plaatsen en dan ook nog afsluiten met: 'Met vriendelijke groet'...
Hoezo, hypocriet.

"Stuurt u de Filmspeler zonder deze te hebben gebruikt kunt u verpakking via de juiste procedures binnen de termijn van 14 dagen na aanschaf naar ons terug dan ontvangt u het volledige aankoopbedrag inclusief de verzendkosten."
(Zie * *)

Wat een grapjas om te dreigen met een incassobureau. Een bonafide incassobureau zal deze opdracht niet aannemen, daar het geen kans van slagen heeft.

Mocht u wel wat van een incassobureau horen, dan weet u gelijk dat deze, aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid, niet aangesloten is bij de .
Veelal zijn dat van die beunhaas bureautjes, die alleen sterk zijn in bluffen en dreigen.

ve
door verwijderd - Mar 30, 2015 om 23:16
0 Antwoorden / 0 Vragen

simondrvz schreef op maandag 18 aug 2014, 22:11: hallo,
ik heb een speler die ik gekocht heb bij filmspeler.nl retour gestuurd maar nog steeds geen geld terug gezien(al 3mnd geleden)
ik zie ook hier op de site dat dit wel meer voorkomt bij filmspeler.nl
ik wil het nu uit handen geven aan mijn rechtsbijstand of kan ik beter naar een incassobureau gaan?

Beste mensen,

Ook ik heb hetzelfde aan de hand nu.

18 maart apparaat teruggestuurd (aangetekend!!). 20 maart aangeboden maar niet in ontvangst genomen. Pakket staat nu bij de AH te wachten in Almere. Ook hoor ik geen bericht van Afterpay dat de order geannuleerd is.

Filmspeler heeft zijn voorwaarden aangepast zodat je nu eigenlijk NOOIT je product kan terugsturen. Volgens mij zijn ze hiermee over de scheef gegaan. Ze baseren het niet kunnen terugsturen op het feit dat het:

1. software is
2. op maat gemaakt product is

Dit is in beiden gevallen niet waar. Ik denk dat ik de stichting ConsuWijzer maar eens een onderzoek laat starten naar deze onderneming.

Heb ze vandaag nog maar eens een bericht gestuurd dat het pakket af te halen is (het staat al 10 dagen bij Appie).

Graag een reactie wat jullie vinden van deze nieuwe voorwaarden? Dit klopt toch niet?

ve
door verwijderd - Mar 30, 2015 om 23:18
0 Antwoorden / 0 Vragen

mijajoma schreef op vrijdag 20 mrt 2015, 12:22: Filmspeler.nl weigert een annuleringsmelding door te geven aan Afterpay en gaat nu ook nog dreigen terwijl er een bewijs is van PostNL dat het pakket retour is ontvangen.

Zie onerstaande:

Beste heer,
Kennelijk bent u niet van plan om de betaling te verrichten.
Ook zet u ons in het verkeerde daglicht dmv smaadschrift. Wij gaan nu de order doorzetten aan onze incasso bureau, tevens zullen wij onze advocaat inschakelen voor de berichten die bij verschillende media zijn geplaatst.

Einde bericht.

Met vriendelijke groet / With kind regards,
Jack Wullems
Filmspeler.nl

Ik denk dat het bij mij precies zo zal gaan! Ben benieuwd!

ve
door verwijderd - Mar 31, 2015 om 09:37
0 Antwoorden / 0 Vragen

mduijm schreef op maandag 30 mrt 2015, 23:16: Graag een reactie wat jullie vinden van deze nieuwe voorwaarden? Dit klopt toch niet?

Op dit moment lees ik het volgende:
"Stuurt u de Filmspeler zonder deze te hebben gebruikt kunt u verpakking via de juiste procedures binnen de termijn van 14 dagen na aanschaf naar ons terug dan ontvangt u het volledige aankoopbedrag inclusief de verzendkosten."

Naast dat het zeer belabberd Nederlands is, krijgt men dus nog steeds dat terug, waarop men recht heeft. Echter mag u dat apparaat niet gebruikt hebben.
En dat zogenaamd 'op maat gemaakt product' is natuurlijk eersteklas lariekoek.

(PS: Die Jack W. doet wel zijn best om de voorwaarden e.d. zo goed mogelijk te verstoppen op die site. Het is zelfs via het zoekvenstertje niet te vinden.)

ve
door verwijderd - Mar 31, 2015 om 09:59
0 Antwoorden / 0 Vragen

hutch schreef op dinsdag 31 mrt 2015, 09:37:
mduijm schreef op maandag 30 mrt 2015, 23:16: Graag een reactie wat jullie vinden van deze nieuwe voorwaarden? Dit klopt toch niet?

Op dit moment lees ik het volgende:
"Stuurt u de Filmspeler zonder deze te hebben gebruikt kunt u verpakking via de juiste procedures binnen de termijn van 14 dagen na aanschaf naar ons terug dan ontvangt u het volledige aankoopbedrag inclusief de verzendkosten."

Naast dat het zeer belabberd Nederlands is, krijgt men dus nog steeds dat terug, waarop men recht heeft. Echter mag u dat apparaat niet gebruikt hebben.
En dat zogenaamd 'op maat gemaakt product' is natuurlijk eersteklas lariekoek.

(PS: Die Jack W. doet wel zijn best om de voorwaarden e.d. zo goed mogelijk te verstoppen op die site. Het is zelfs via het zoekvenstertje niet te vinden.)

Weer aangepast dus :).
Zie je ook de 'juiste procedures' voor retour op de website staan? Ik kan het niet vinden.

ve
door verwijderd - Mar 31, 2015 om 10:09
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb Filmspeler.nl op Marktplaats als VERDACHTE ADVERTEERDER opgegeven. Ik hoop dat er meerdere volgen.
Tot nu toe heb ik niets meer vernomen van Filmspeler.nl. De betaling van Afterpay is uitgesteld tot 1 april, ben benieuwd of deze inmiddels is geannuleerd door Filmspeler.nl.

ve
door verwijderd - Mar 31, 2015 om 10:17
0 Antwoorden / 0 Vragen

Handyman biedt deze spelers niet meer aan.(Weet wel waarom) Nu Filmspeler.nl nog.

ve
door verwijderd - Mar 31, 2015 om 10:40
0 Antwoorden / 0 Vragen

mduijm schreef op dinsdag 31 mrt 2015, 09:59: Zie je ook de 'juiste procedures' voor retour op de website staan? Ik kan het niet vinden.

Klik * *.

Succes.

ve
door verwijderd - Apr 9, 2015 om 12:00
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik had hem al opgestuurd omdat ik de procedure niet had gezien, echter had ik wel via contact formulier (datzelfde formulier als op het retour formulier staat) aangegeven dat ik hem terug stuurde.

Echter pakket werd niet opgehaald bij Postkantoor, heb hem laten terugsturen naar mijzelf.. Bleek dat er een hele stapel boxen stond die terug waren gestuurd en niet werden opgehaald..

Ik ga hem maar gewoon betalen en proberen door te verkopen.

Nog steeds vind ik het oplichting dat je hem niet kan terugsturen indien hij is aangeweest. Je moet toch een product kunnen bekijken? Kleding mag je ook passen?

KOOP hier niets als je NIET zeker weet dat je hem wilt houden.. En er zijn goedkopere opties!!

ve
door verwijderd - Apr 9, 2015 om 17:15
0 Antwoorden / 0 Vragen

Die eigenaar (Jack W.) doet er alle moeite voor om maar geen retourzending te hoeven ontvangen. Dergelijke ***'bedrijfjes' kan men beter (zo ver mogelijk) links laten liggen. Eerlijk zaken doen heeft hij blijkbaar nog nooit van gehoord.

Dergelijke figuren denken alléén (!) maar aan geld binnen halen.
Zij zijn niet voor niets nergens bij aangesloten, bijv. bij Webshop keurmerk of Thuiswinkel.org....... Want dan moeten zij zich wel aan bepaalde regels houden (eerlijk zaken doen).

Dus: geen zaken doen met Filmspeler.nl.

ve
door verwijderd - Apr 11, 2015 om 17:36
0 Antwoorden / 0 Vragen

Beste allemaal,

Hier mijn ervaring tot nu toe met filmspeler.nl, vorige week zaterdag een x9 besteld direct betaald via Ideal, afgelopen woensdag nog geen melding dat het apparaat verzonden zou zijn. Woensdag geprobeerd te bellen maar er word niet opgenomen, mailtje gestuurd geen enkele reactie tlt ik dreigde actie te ondernemen ik kreeg direct een mail met track en trace code zodat ik het pakket kon 'volgen'. Ik dacht mooi dan is hij er uiterlijk vrijdag, tot mijn verbazing werd het bezorgmoment steeds uitgesteld en staat nu inmiddels op dinsdag 14 april. Ik gebeld naar postnl hoe dit kon, blijkt meneer Jack de zending alleen maar te hebben aangemeld zonde een pakket af te geven.
Ik voel me hierdoor al erg belazerd en heb vandaag een mail gestuurd dat nu het pakket toch niet is verzonden ik liever af zie van de bestelling, hopelijk reageert hij nu wel en krijg ik mijn geld terug.

Mijn ervaring met filmspeler is slecht, gewoon geen enkele reactie op normale mails telefoon die niet word opgepakt en bovenal voelt het alsof ik aan het lijntje worde gehouden door de aanmelding zonder verzending. Wat ook opvalt is dat hij wel reageert als iemand hier zijn verhaal doet.

Gr

dannybr

ve
door verwijderd - Apr 12, 2015 om 14:12
0 Antwoorden / 0 Vragen

Om heel eerlijk te zijn, ben ik geen voorstander van dit forum, aangezien het vaak een eenzijdig verhaal belicht. Maar aangezien ik een aantal reacties vanuit Filmspeler.nl voorbij heb zien komen, hoop ik dat er ook een reactie komt op mijn bericht.

Het hele verhaal:

Vorig jaar mei een X9 besteld, deze beviel in eerste instantie niet. Binnen 7 werkdagen de koop ontbonden, waarna het eerste voorval begon. Ik kreeg mijn geld niet terug, box was al retour en voor getekend. Veel discussie gehad en uiteindelijk gezwicht, maar daar vervolgens geen spijt van gehad (als ie werkt, is het een leuke XBMC speler), tot voor kort.

Begin maart startte de speler niet meer op, bericht gestuurd via website, waarop netjes een mail met instructies terugkwam. Deze mochten niet baten, dus op verzoek vanuit Filmspeler.nl de X9 opgestuurd op 23 maart j.l. Vervolgens radiostilte.

Ik heb e-mails gestuurd (geen reactie), gebeld (automatisch antwoord), bericht in de review proberen te plaatsen (wordt eerst gecontroleerd, voordat geplaatst wordt), maar krijg 0,0 reactie.

@Filmspeler / Jack W: Zou ik mijn gerepareerde X9 retour mogen ontvangen?

ve
door verwijderd - Apr 12, 2015 om 18:00
0 Antwoorden / 0 Vragen

Inmiddels is er al een hele tijd verstreken maar niets meer vernomen van die Jack uit Almere.
Van Afterpay ook niets meer vernomen. Dus ik neem aan dat die ook nu wel weten hoe Filmspeler.nl werkt.

Helaas merk ik ook dat Marktplaats niets doet als je Filmspeler.nl als verdachte adverteerder doorgeeft.

Ik vrees dat er weinig aan te doen is om deze praktijken te laten stoppen.

ve
door verwijderd - Apr 13, 2015 om 17:05
0 Antwoorden / 0 Vragen

dannybr schreef op zaterdag 11 apr 2015, 17:36: Beste allemaal,

Hier mijn ervaring tot nu toe met filmspeler.nl, vorige week zaterdag een x9 besteld direct betaald via Ideal, afgelopen woensdag nog geen melding dat het apparaat verzonden zou zijn. Woensdag geprobeerd te bellen maar er word niet opgenomen, mailtje gestuurd geen enkele reactie tlt ik dreigde actie te ondernemen ik kreeg direct een mail met track en trace code zodat ik het pakket kon 'volgen'. Ik dacht mooi dan is hij er uiterlijk vrijdag, tot mijn verbazing werd het bezorgmoment steeds uitgesteld en staat nu inmiddels op dinsdag 14 april. Ik gebeld naar postnl hoe dit kon, blijkt meneer Jack de zending alleen maar te hebben aangemeld zonde een pakket af te geven.
Ik voel me hierdoor al erg belazerd en heb vandaag een mail gestuurd dat nu het pakket toch niet is verzonden ik liever af zie van de bestelling, hopelijk reageert hij nu wel en krijg ik mijn geld terug.

Mijn ervaring met filmspeler is slecht, gewoon geen enkele reactie op normale mails telefoon die niet word opgepakt en bovenal voelt het alsof ik aan het lijntje worde gehouden door de aanmelding zonder verzending. Wat ook opvalt is dat hij wel reageert als iemand hier zijn verhaal doet.

Gr

dannybr

Hallo Danny,
Wij hebben uw meermaals gemaild omtrent de vertraging. wellicht heeft u onze mail niet ontvangen. of heeft u evt verkeerde mail adres opgegeven in de bestelling?!

Ook via deze weg willen wij onze excuus aanbieden dat uw speler vertraagd is. Wij hebben zoals aangegeven via de mail (met tracking code) uw pakket te hebben aangemeld voor verzending.

Dat het pakket niet is afgeleverd bij distributiecentrum is niet correct, ook hebben wij dit even uitgezocht met Postnl en wat hiervan de oorzaak van is, is niet duidelijk. Maar er word beloofd dat u morgen uw pakket kunt verwachten, (mocht dit niet zo zijn, gaarne dit per direct laten weten)
in de voorgaande mail hebben wij u gemaild dat wij u tegenmoet willen komen i.v.m. de vertraging die wij hebben opgelopen en hebben wij een Flymouse op onze kosten erbij gevoegd.

Hopelijk kunnen wij hiermee deze kwestie op een positieve manier afsluiten, en wensen wij u heel veel kijk plezier.

Met vriendelijke groet,
Filmspeler.nl

ve
door verwijderd - Apr 13, 2015 om 17:14
0 Antwoorden / 0 Vragen

mijajoma schreef op zondag 12 apr 2015, 18:00: Inmiddels is er al een hele tijd verstreken maar niets meer vernomen van die Jack uit Almere.
Van Afterpay ook niets meer vernomen. Dus ik neem aan dat die ook nu wel weten hoe Filmspeler.nl werkt.

Helaas merk ik ook dat Marktplaats niets doet als je Filmspeler.nl als verdachte adverteerder doorgeeft.

Ik vrees dat er weinig aan te doen is om deze praktijken te laten stoppen.

Beste Mijoma,

Hierbij even een reactie op uw mail.

Alvorens dat u een bestelling plaatst in onze webshop moet eerst onze voorwaarden worden gelezen, vervolgens alvorens dat u akkoord gaat met de bestelling kunt u kiezen om wel/niet akkoord te gaan met onze voorwaarden, indien u akkoord gaat met de voorwaarden betekend dit dat u vooraf ingelicht bent met onze voorwaarden, de reden waarvoor wij bewust deze keuze hebben gemaakt is dat onze software beschermd is, net als bv als u een windows cd aanschaft of evt een cd/dvd.

De reden waarom Marktplaats / Afterpay niet onze advertentie verwijderd is dat onze voorwaarden conform is met de consumenten wet.

Hopende u zo goed geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,
Filmspeler.nl

ve
door verwijderd - Apr 13, 2015 om 21:02
0 Antwoorden / 0 Vragen

filmspeler schreef op maandag 13 apr 2015, 17:14: ...... dat onze voorwaarden conform is met de consumenten wet. Hopende u zo goed geïnformeerd te hebben

Aha, meneer de amateur verwijst naar de consumentenwet(geving).
Waarschijnlijk alleen als hem dat zo uitkomt.

Waarom worden de (algemene) voorwaarden (klik * *) niet gewoon op de website geplaatst?
Men MOET eerst alle privégegevens invullen, wijze van betalen en dan pas KAN men de voorwaarden lezen, tenminste als men die link aanklikt.
Het wordt de 'klant' dus zo moeilijk mogelijk gemaakt, om die voorwaarden te kunnen lezen. Zeer en listig bedacht door die Jack W. Hij heeft dus wat te verbergen.

"De voorwaarden zijn voor een ieder toegankelijk en opgenomen op de internetsite van Filmspeler." ECHTER..... (zie mijn bovenstaande opmerking!)

En wat hij met het volgende bedoelt is mij een raadsel, mede gezien het feit dat hij zelf (!) naar de consumentenwetgeving verwijst:

"Eigen risico; Wanneer product ter reparatie word aangeboden, moet de klant 23.20,- eigen risico betalen ( exclusief verzendkosten )"
(Let wel: dit staat onder het kopje 'garantie'.....!!)

Gelukkig heeft hij op mijn aandringen al wel zijn onzin-logo (Best Price Promise) verwijderd van zijn site.

Lees * * topic ook maar eens.

Dan nog die enorm 'goede' reviews op zijn site. Wat een toneelstuk.
Het stikt van de klachten over dit clubje en geen enkel negatieve review op zijn site..... !? Dat daar nog iemand intrapt is mij een raadsel.

En de woorden: "uitstekende service"... Zelden zo'n amateuristisch geheel gezien, niet alleen de website zelf, de lay-out, maar gewoon alles.

"Hopende u zo goed geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, Filmspeler.nl" Nee..... u heeft ons niet goed geïnformeerd!

ve
door verwijderd - Apr 13, 2015 om 21:40
0 Antwoorden / 0 Vragen

mja,
ik ben het er wel mee eens dat het mailen en/of terugbellen sneller kan. dat duurt nogal lang.
maar als je dan geholpen word dan gaat dat prima.
ik had ook wat probleempjes, maar je worr gewoon goed geholpen online op afstand.
na meerdere problemen heb ik het kastje opgestuurd, ik kreeg hem gemaakt teruggestuurd en ter compensatie een nieuwe erbij. alles werkt prima nu en ben goed tevreden over het kastje en ook de manier waarop ik geholpen ben.
zoals ik al zei duurt het soms wat te lang het antwoorden van jack maar verder denk ik dat met wat geduld er voor iedereen een oplossing is.
succes allemaal.

ve
door verwijderd - Apr 14, 2015 om 08:46
0 Antwoorden / 0 Vragen

jimih schreef op maandag 13 apr 2015, 21:40: mja,
...na meerdere problemen heb ik het kastje opgestuurd, ik kreeg hem gemaakt teruggestuurd en ter compensatie een nieuwe erbij. alles werkt prima nu en ben goed tevreden over het kastje en ook de manier waarop ik geholpen ben.
zoals ik al zei duurt het soms wat te lang het antwoorden van jack maar verder denk ik dat met wat geduld er voor iedereen een oplossing is...

Jouw verhaal sluit wel aan op mijn situatie, maar je blijft wel erg vaag. Hoe lang heeft het in jouw situatie geduurd vanaf opsturen tot aan het moment dat er contact werd opgenomen en/of dat je het kastje retour kreeg? Hetgeen ik mee zit, is dat er geen respons komt, ondanks meerdere contactpogingen.

Wat wel vertrouwen wekt, is het feit dat Jack hier nog gewoon reageert op de posts. Wellicht dat hij ook nog even een reactie wil sturen op mijn verzoek (het liefst ontvang ik natuurlijk een werkend kastje, dan ben ik helemaal geholpen)

ve
door verwijderd - Apr 14, 2015 om 16:06
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb dit amateuristisch 'bedrijfje' al een paar keer een mailtje gestuurd met het verzoek om hier te reageren op de klachten. Of.... in ieder geval zijn 'klanten' (slachtoffers?) persoonlijk te benaderen en zich te houden aan eerlijk zaken doen.......

In ieder geval wordt er hier niet gereageerd, maar ogenschijnlijk worden de 'klanten' ook niet persoonlijk benaderd.

[edit-red.]

Nu maar hopen dat toekomstige slachtoffers eerst goed gaan googelen, voordat zij ten prooi vallen aan een dergelijk clubje.

ve
door verwijderd - Apr 14, 2015 om 17:21
0 Antwoorden / 0 Vragen

ranem schreef op dinsdag 14 apr 2015, 08:46:
jimih schreef op maandag 13 apr 2015, 21:40: mja,
...na meerdere problemen heb ik het kastje opgestuurd, ik kreeg hem gemaakt teruggestuurd en ter compensatie een nieuwe erbij. alles werkt prima nu en ben goed tevreden over het kastje en ook de manier waarop ik geholpen ben.
zoals ik al zei duurt het soms wat te lang het antwoorden van jack maar verder denk ik dat met wat geduld er voor iedereen een oplossing is...

Jouw verhaal sluit wel aan op mijn situatie, maar je blijft wel erg vaag. Hoe lang heeft het in jouw situatie geduurd vanaf opsturen tot aan het moment dat er contact werd opgenomen en/of dat je het kastje retour kreeg? Hetgeen ik mee zit, is dat er geen respons komt, ondanks meerdere contactpogingen.

Wat wel vertrouwen wekt, is het feit dat Jack hier nog gewoon reageert op de posts. Wellicht dat hij ook nog even een reactie wil sturen op mijn verzoek (het liefst ontvang ik natuurlijk een werkend kastje, dan ben ik helemaal geholpen)

ongeveer 8 of 9 dagen en ik had hem al weer terug.
ook mailen tussendoor gaat gewoon goed, soms gelijk of gewoon dezelfde dag krijg ik antwoord.
ook telefonisch contact ging gewoon prima!

ve
door verwijderd - Apr 14, 2015 om 17:42
0 Antwoorden / 0 Vragen

ranem schreef op dinsdag 14 apr 2015, 08:46:
jimih schreef op maandag 13 apr 2015, 21:40: mja,
...na meerdere problemen heb ik het kastje opgestuurd, ik kreeg hem gemaakt teruggestuurd en ter compensatie een nieuwe erbij. alles werkt prima nu en ben goed tevreden over het kastje en ook de manier waarop ik geholpen ben.
zoals ik al zei duurt het soms wat te lang het antwoorden van jack maar verder denk ik dat met wat geduld er voor iedereen een oplossing is...

Jouw verhaal sluit wel aan op mijn situatie, maar je blijft wel erg vaag. Hoe lang heeft het in jouw situatie geduurd vanaf opsturen tot aan het moment dat er contact werd opgenomen en/of dat je het kastje retour kreeg? Hetgeen ik mee zit, is dat er geen respons komt, ondanks meerdere contactpogingen.

Wat wel vertrouwen wekt, is het feit dat Jack hier nog gewoon reageert op de posts. Wellicht dat hij ook nog even een reactie wil sturen op mijn verzoek (het liefst ontvang ik natuurlijk een werkend kastje, dan ben ik helemaal geholpen)

-----------------------------------------------------------------------------
Hallo Ralf Anema,
Laatste mail die wij u hebben verstuurd is dat wij u op de hoogte zouden stellen zodra wij meer info hebben over uw speler.

Uw speler lijkt verkeerd geflashed te zijn waardoor deze niet meer aangaat.
(dit kan alleen door de fabriek geconstateerd worden)

Omdat dit een fabriekskwestie is duurt dit langer dan gebruikelijk. om u tegenmoet te komen gaan
wij uw speler vervangen voor een nieuwe, en deze kunt u voor eind deze week in huis verwachten.

Alvast veel kijkplezier.

Met vriendelijke groet,
Filmspeler.nl

ve
door verwijderd - Apr 14, 2015 om 20:23
0 Antwoorden / 0 Vragen

Goedenavond allen,

Ik moet toegeven dat ik de filmspeler vandaag heb ontvangen en waardeer het enorm dat ik de fly mouse erbij heb gekregen, dit mag uiteraard ook gemeld worden ipv alleen maar negatief.

Wat alleen niet correct is, is het mailen. Ik heb meermaals een mail gestuurd nooit reactie gehad en ik kreeg ook een bestel bevestiging via de mail nadat ik mijn bestelling had geplaats.
Wanneer ik belde kreeg ik automatisch een bandje, dit zijn dan ook verbeterpunten voor filmspeler.nl in mijn ogen.

Filmspeler.nl bedankt in ieder geval voor de x9 en de fly mouse :)

Gr

dannybr

ve
door verwijderd - Apr 15, 2015 om 20:36
0 Antwoorden / 0 Vragen

Vandaag een herinnering gekregen van Afterpay. Het geweigerde kastje is retour ontvangen door Filmspeler.nl, waarvan bewijs van PostNl, maar dus nog steeds niet afgemeld bij Afterpay. Het 06-nummer van Filmspeler blijkt afgesloten te zijn en Afterpay kan Filmspeler ook nog steeds niet bereiken. Ze gaan het hogerop zoek hebben ze mij verteld.

Dit bedrijf is duidelijk een geval van oplichting en ik hoop dat die Jack uit Almere snel stopt met deze zaken en op een eerlijke manier zijn geld gaat verdienen.

Als dit te lang gaat duren zal ik helaas geen andere mogelijkheid weten dan aangifte te doen van oplichting. Ik hoop dat meerdere zullen volgen.

ve
door verwijderd - Apr 21, 2015 om 20:23
0 Antwoorden / 0 Vragen

Bij deze een update van mijn situatie.

Voor het einde van vorige week heb ik een nieuwe filmspeler ontvangen en hij werkt ook nog eens goed. Ik heb getwijfeld of ik hier een update zou plaatsen, omdat ik ondanks dit feit toch zeer ontevreden bleef over het gebrek aan contact.

Ik werk zelf veel met klantcontact en daardoor had ik heel veel moeite met de stelling die Jack innam richting zijn klanten. Op mij komt het over als dat hij klanten niet waardeert. Ondertussen wel contact gehad met Jack en ik moet zeggen dat dit beeld wel gewijzigd is.

Dit forum heeft een zeer negatieve titel, maar ik vind wel dat Jack moeite doet om de titel teniet te doen. Zichtbaarheid en heldere communicatie zijn belangrijke zaken waarin hij hier stappen in zet.

@Jack: Ik hoop dat dit forum snel stil komt te staan, maar dat heb je voor het grootste gedeelte zelf in de hand. Succes!

ve
door verwijderd - May 2, 2015 om 15:20
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik mij in veel van bovenstaande comentaren niet kan vinden!
Ik heb in februari ook een X9 gekocht. Ook bij mij waren er opstartproblemen maar ben tot op heden
erg goed geholpen door Jack.
Het beantwoorden van mailtjes gebeurd practisch binnen een dag en zo nodig belt hij om mij verder te helpen.
Ook over de service kan ik niet klagen. Zo heeft mijn X9 problemen met ondertitelingen en het halverwegen weg vallen van de film.
Jack heeft mij aangeboden om de X9 te voorzien van geheel nieuwe software waardoor de X9 veel sneller zal zijn.
Persoonlijk vind ik dat er veel winkelketens een voorbeeld kunnen nemen aan de manier van probleemoplossing zoals Jack dat doet.
Hij vraagt mij wat hij kan doen om mij zo goed mogelijk naar mijn zin te maken.
Mogelijk dat er inderdaad mensen zijn die minder goede ervaringen hebben met de X9, maar alleen die dingen worden uitgelicht. Ik vind ook dat als er iets goed gaat bij een ondernemer dat dit ook zeer zeker benoemd mag/moet worden.
Conlussie, ik ben zeer te spreken over de werkwijze van Jack alsook de X9.

ve
door verwijderd - May 2, 2015 om 17:13
0 Antwoorden / 0 Vragen

Mensen Toch,

Er bestaat geen Mediaspeler X9 !!!

gewoon een oude mediaspeler de E-M6 MX Box met een hoesje met X9 erop.
Jammer dat er nog steeds mensen zijn die erin trappen en voor ruim € 100 teveel een oude mediaspeler kopen.

de winkels die ze verkochten zijn ermee gestopt.
de enige die positief op dit nep product reageert is diegene die ze verkoopt.

Heb een verzoek ingediend bij marktplaats of ze deze misleidende advertenties willen weren.

ve
door verwijderd - May 29, 2015 om 12:58
0 Antwoorden / 0 Vragen

Op de site van Filmspeler.nl worden de keurmerken misbruikt. Hiervan is er melding gedaan.

ve
door verwijderd - May 29, 2015 om 13:37
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dit forum houdt Jack dus wel goed bij.
Kreeg nu onderstaand mail van hem.

Een oplichter die een advocaat in zal schakelen? HaHA.
Hij gaat z'n gang maar.
Oplichting, misbruik, dreiging. Dit zal tegen hem werken.

___________________________________________________

Beste Mike,
Meermaals hebben wij u aangegeven de verzendkosten te voldoen zodat wij dan de order bij Afterpay kunnen annuleren, dit heeft u tot heden niet voldaan.

Vandaag hebben wij berichten van u ontvangen op kassa die gezien worden als smaadschrift.
Indien u niet meewerkt zullen wij onze advocaat inschakelen en u hiervoor te laten vervolgen.

Met vriendelijke groet / With kind regards,
Jack W

ve
door verwijderd - May 29, 2015 om 13:47
0 Antwoorden / 0 Vragen

Mocht je hulp nodig hebben wanneer er een rechtsgang plaatsvind dan ben ik graag van de partij. Ik ben ook gedupeerde en heb aan het eind de box maar van het postkantoor laten terugsturen nadat ik hoorde van PostNL dat er een hele stapel boxen stond bij de AH. Zonde geld maar was van het gezeur af. Succes verder!

ve
door verwijderd - May 29, 2015 om 13:56
0 Antwoorden / 0 Vragen

mduijm schreef op vrijdag 29 mei 2015, 13:47: Mocht je hulp nodig hebben wanneer er een rechtsgang plaatsvind dan ben ik graag van de partij. Ik ben ook gedupeerde en heb aan het eind de box maar van het postkantoor laten terugsturen nadat ik hoorde van PostNL dat er een hele stapel boxen stond bij de AH. Zonde geld maar was van het gezeur af. Succes verder!

Dank je wel.
Heel de site van hem hangt van oplichting aan elkaar en zelfs de keurmerken worden misbruikt.
Als hij een rechtzaak wilt beginnen werkt dat alleen maar in z'n nadeel.
Dus het is helaas weer afwachten.........

ve
door verwijderd - May 31, 2015 om 17:04
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik zie dat Jack w. de keurmerken inmiddels heeft verwijderd. Dat zeg wel wat over de werkwijze van deze persoon.

ve
door verwijderd - May 31, 2015 om 18:16
0 Antwoorden / 0 Vragen

er was hier een discussie over retourneren, gelijk voorwaarden aangepast. Zo gaat dat de hele tijd ... klopt inderdaad....

ve
door verwijderd - Jun 2, 2015 om 11:45
0 Antwoorden / 0 Vragen

Heb nu ook sinds 5 a 6 dagen een x9 van filmspeler.nl gratis flymouse bijgeleverd.
Tot dusver toppie.
Nu heb ik per ongeluk iets fout gedaan en start de x9 niet meer op.
Heb mail gestuurd afgelopen zondag en tot op heden niks terug gehoord.
Zou graag met deze persoon spreken om de gebeurtenis uit te leggen en wat er op te lossen valt.
Gelieve ff in u mailbox te kijken en of mailen,cq bellen met de contactgegevens in de mail.
Hoop dat het netjes opgelost wordt.

ve
door verwijderd - Jun 2, 2015 om 13:26
0 Antwoorden / 0 Vragen

grizzly schreef op dinsdag 2 jun 2015, 11:45: Heb nu ook sinds 5 a 6 dagen een x9 van filmspeler.nl gratis flymouse bijgeleverd.
Tot dusver toppie.
Nu heb ik per ongeluk iets fout gedaan en start de x9 niet meer op.
Heb mail gestuurd afgelopen zondag en tot op heden niks terug gehoord.
Zou graag met deze persoon spreken om de gebeurtenis uit te leggen en wat er op te lossen valt.
Gelieve ff in u mailbox te kijken en of mailen,cq bellen met de contactgegevens in de mail.
Hoop dat het netjes opgelost wordt.

Hallo grizzly,
Wat vervelend dat uw speler niet functioneert,
Zojuist gekeken maar kan helaas geen mail van u terug vinden.

U kun dit evt zelf eenvoudig oplossen dmv deze link te volgen:
Http://mediaplayerx9.esy.es

Of u kunt de speler naar ons toe sturen zodat wij deze voor u kunt herstellen.
Adr: omroepweg 11
1321KT ALMERE.
Svp uw ordernr vermelden in de verpakking of uw retouradres.

Heeft u toch nog vragen, svp mail sturen naar:
Info@filmspeler.nl onderwerp kassa

Met vriendelijke groet,
Filmspeler.

ve
door verwijderd - Jun 2, 2015 om 13:52
0 Antwoorden / 0 Vragen

Vandaag weer een mail van afterpay gekregen met
het bedrag van de "speler" verhoogd mat adm.kosten 1 e herinnering.
Terwijl het bewijs van Postnl aangeeft dat de speler retour is ontvangen.
Hij weigert echter dit door te geven aan afterpay.

Het volgende werd ook vermeld.
Voor vragen over uw bestelling, bijvoorbeeld over levering of retournering, neemt u contact op met filmspeler.nl via filmspeler@gmail.com of 06 - 10 02 60 62.

Het telefoonnummer blijkt dus niet te bestaan.
Daarna maar weer afterpay gebeld en dit forum doorgegeven.
Zij gaan dit verder uitzoeken......
Alleen zij hebben hetzelfde probleem: Filmspeler is niet bereikbaar.

[edit -redactie]

ve
door verwijderd - Jun 6, 2015 om 01:53
0 Antwoorden / 0 Vragen

mijajoma schreef op vrijdag 5 jun 2015, 19:22: Vandaag aangifte gedaan tegen Jack Wullems van Filmspeler. Aangife wegens oplichting via de website Filmspeler.nl. Dit op advies van de accountafdeling van Afterpay.

Beste heer,
Ter info:
Uw order van de x9 is gecanceld bij afterpay, dit had eerder gekund indien u zelf de verzendkosten had voldaan zoals meermaals verzocht. Deze is nu omgezet naar 6.75

Dat u dit ziet als oplichting betreuren wij zeer, aangezien wij het apparaat wel aan u hebben geleverd, zal dit niet onder oplichting vallen.

Dat u het niet eens bent met de verzendkosten, (wat wel in onze voorwaarden vermeld staat) is een andere discussie.

Wij gaan ervanuit dat uw onterechte aangifte bij deze word ingetrokken.
hopende u hiermee te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Filmspeler

ve
door verwijderd - Jun 6, 2015 om 10:07
0 Antwoorden / 0 Vragen

Toch wel met enige verbazing lees ik dit onderwerp en dat mensen hier nog intrappen ook.

Het lezen van de algemene voorwaarden van Filmspeler.nl werkte bij mij in ieder geval behoorlijk op de lachspieren. Ze bevatten veel taalfouten en ook zaken die haaks op de wet staan.

Bekijk dan nog eens wie er zit op het retouradres Omroepweg 11 in Almere en bekijk dan nog met streetview waar het adres is waarmee dit bedrijf in de kamer van koophandel staat ingeschreven.

Kan me niet voorstellen dat iemand die dit doet daadwerkelijk nog tot een aankoop overgaat.

ve
door verwijderd - Jun 9, 2015 om 14:49
0 Antwoorden / 0 Vragen

Vandaag eindelijk door Filmspeler gebeld met de mededeling dat ook de verzendkosten bij Afterpay geannuleerd wordt.

Bij deze, beste Jack, alle voorgaande berichten die als kwetsend voor u kunnen overkomen heb ik uit frustratie en onmacht in dit forum bericht.

ve
door verwijderd - Jun 9, 2015 om 15:23
0 Antwoorden / 0 Vragen

mmm dus alleen als je:
- aangifte doet
- heel boos wordt op dit forum

Krijg je je geld terug?

Ik heb NOOIT iets zinnigs gehoord van deze man. Heb dus nu een Filmspeler te koop als iemand interesse heeft..

Mensen nogmaals, koop niets bij deze man! Klantenservice staat niet hoog in zijn vaandel!

ve
door verwijderd - Jun 9, 2015 om 17:05
0 Antwoorden / 0 Vragen

Het geschil is inmiddels opgelost.Filmspeler heeft toegegeven dat de houding betreffende de verzendkosten niet niet de juiste was.
Als tegemoetkoming heeft Filmspeler mij een gratis mediaplayer aangeboden, wat ik wel waardeer.
Dit heb ik geaccepteerd ter compensatie van de gemaakte kosten.

Uiteindelijk ben ik blij met de toegeeflijkheid van Filmspeler en de bereidheid dit op een goede manier op te lossen.
De aangifte die ik tegen Filmspeler heb gedaan, heb ik dan ook ingetrokken.

Voor de slechte bereikbaarheid van Filmspeler hoop ik dat er in de toekomst een oplossing komt zodat de betrouwbaarheid van Filmspeler beter wordt.

ve
door verwijderd - Jun 24, 2015 om 19:33
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik wil toch graag wat zeggen,

na aanschaf van mijn x9 in april 2014 begaf zeer snel de voedingsstekker.
Door Jack werd direct een nieuwe opgestuurd, geen enkel probleem. Positieve ervaring dus.
Een week geleden startte de x9 niet meer op, ik mailde jack of een backupkaart zou helpen.
die wilde hij natuurlijk wel verkopen, maar hij stuurde ook wat linkjes van zijn site, want ik kon het ook zelf verhelpen. Die site bevatte ondertussen zeer volledige support, filmpjes en how-to's. De reanimatie van de x9 was simpel te doen, en ik heb nu weer de nieuwste versie. Wederom positief.

Ik heb natuurlijk de draad doorgelezen. Het retouradres is een opslagplaats, vlak bij zijn kantooradres. Idd geen dikke winkel met "filmspeler "erop. In plaats van aannames te maken heb ik gewoon naar de opslag gebeld. En geen probleem: er komen dagelijks pakjes voor Jack die netjes in zijn opslag bezorgd worden.
Wederom: dit klinkt niet verkeerd.

Sja hij koopt een doosje die een nerd voor de helft koopt en programmeerd. nou en? Deze heeft een supermooi programma, kant en klaar. Ik betaal de 1x over de kop-prijs graag. Hij mag hier natuurlijk op verdienen. Weet je wel dat onderdelen van bv de auto-industrie 6x over de kop gaan?. Daar hoor je niemand over.

Stel je gaat 1x met je gezin naar de bios en kijkt wat on demand films: die full loaded speler had ik er binnen een maand uit. Die heeft zich na 1 kijkseizoen al enkele malen terugverdiend.

Dus als ik voor een fix Eu13 porto zou moeten betalen, zou ik dit lachend doen. Princiepieel gezeur hieromtrend is hypocriet. Want als de dan zo principieel bent, huur dan maar bij on demand / videotheek/ koop dvd's.

Ik ben dus positief over filmspeler.

ve
door verwijderd - Jun 24, 2015 om 20:07
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ook ik ben tevreden over filmspeler.
Heb mediaplayer opgestuurd nadat ik tijdens backuppen stroom eraf had gehaald.
Diagnose gesteld,verkeerd geflashed weg mediaplayer.
Nieuwe deal was nieuwe nemen tegen 50% korting.
Heb mailtje terug gestuurd dat dit oke was en kreeg bericht terug dat er een printplaat in was gezet.
Heb deze terug ontvangen en ben dus heel tevreden over hoe mijn probleem is opgelost.
Dus het is niet altijd negatief als iets niet gaat zoals het moet gaan.
Hoop wel dat het contact wel verbeterd tenopzichten van nu,soms is iemand mondeling te woord staan duidelijker dan mail.

ve
door verwijderd - Jul 5, 2015 om 14:28
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb ook zo mijn problemen met Filmspeler nl
Hieronder mijn reactie op Jack.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Beste Jack Wullems,

Met enige verbazing las ik uw reactie.
U geeft aan dat het een vingerafdruk zou zijn op het apparaat. Ik ben echter van mening dat het meer dan dat was.
Het ging echter niet alleen om het apparaat zelf, maar ook!, en dan met name de afstandsbediening en de voeding.
Deze was zichtbaar voor meer dan een installatie gebruikt. Van de gekleurde knoppen was de tekst zo goed als verdwenen dan wel versleten.
Ook zat er vuil in de naden van de afstandsbediening. Daar ik, zoals ik al eerder aangaf, een aanzienlijk bedrag neerleg voor dit apparaat, moet het gewoon in onberispelijke staat zijn.
Het is immers geen vervangend maar een NIEUW apparaat wat ik verwacht. Daarnaast word dit ondersteund door het feit dat de batterijen al in de afstandsbediening zaten.
Ook de HDMI kabel was gebruikt, de beschermdopjes lagen los in de doos. Al het opengetrokken verpakkingsmateriaal lag ook los in de doos.
De doos had geen verzegeling, daarmee kunt u dus niet suggereren en zich verschuilen dat het recht op retour er niet inzit. De wet koop op afstand zegt expliciet, dat u een deugdelijke verzegeling moet aanbrengen. Elke bedrijf, zelf Bart Smit, verzegeld zijn software of andere media.
Werkelijk waar, het leek wel of alles in die doos gegooid was. De doos stond letterlijk bol en het zag er allemaal zeer onprofessioneel uit.

Verder hebben we het apparaat niet gebruikt en weer netjes in de doos gedaan. Werkelijk zeer netjes. Netter dan hoe het bezorgd was.

U suggereert dat ik geld terug eis, maar ik heb gekozen voor achteraf betalen! Ik wens dus helemaal geen geld retour.
Expliciet heb ik in een begeleidend briefje aangegeven, dat ik gezien de teleurstelling, die ik op meerdere manieren geuit heb, geen vervangend apparaat wens. Ik zie daarmee van de koop af.

We hebben dit apparaat MET kennisgeving, binnen 14 dagen retour verzonden en IK heb hierbij de verzendkosten zelf moeten betalen. En dat is ook zo’n puntje.
Op 13-06-2014 is het nieuwe “herroepingsrecht” in werking getreden. Deze zegt dat retourzendingen binnen 14 dagen zonder opgave van reden, aankondiging en zonder bijkomend kosten moet kunnen geschieden. Ik heb dus eigenlijk nog € 6,95 van u tegoed.

Voor de goede orde geef ik aan, dat ik me helaas vergist heb in de professionaliteit die ik in eerste instantie van u mocht verwachte. E.e.a. word ondersteund met artikelen die ik gevonden heb op internet bij de website van VARA-Kassa: http://kassa.vara.nl/discussies/discussie/vadetail/filmspelernl-beter-vermijden/ en hier http://kassa.vara.nl/zoeken/?q=filmspeler&search=vraagenbeantwoord&id=153

Ik ga ervanuit dat we vanaf nu deze discussie beëindigen. U heeft uw 2e hands apparaat retour, ik ben geen geld kwijt op de retourverzendkosten na en onnodig veel tijd.
Als laatste wens ik ook van Afterpay geen betalingsverzoeken meer te ontvangen. Deze dient u te annuleren. Zeker omdat ik geen apparaat in mijn bezit heb, en ik dus werkelijk NOOIT iets zal betalen voor een artikel dat ik niet fysiek in mijn bezit heb. Als u nog iets gaat afzenden, zal ik deze weigeren en retour afzender laten sturen als niet besteld.

Het gaat u goed.

ve
door verwijderd - Jul 5, 2015 om 23:01
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik moet zeggen dat ik weer keurig ben geholpen.
Mijn speler werkte niet naar mijn zin en natuurlijk gebeurd dat altijd voor het weekend.
Dhr Jack heeft mij in het weekend (zondag) geholpen het probleem op te lossen, er zijn niet veel bedrijven die in het weekend problemen van hun klant oplossen. Ik heb zelf nog een mail gekregen of alles weer naar behoren werkte, top!

ve
door verwijderd - Jul 7, 2015 om 00:53
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ook ik heb onlangs een bestelling gedaan bij filmspeler, helaas zonder dit forum te raad plegen. 1 week in huis en alleen maar klachten, werkt totaal niet van niet afspelen naar geen WiFi. Aangegeven de speler terug te sturen maar de heer Jack is het daar natuurlijk niet mee eens.. Hij beroept zich op het op maat maken van de speler, wet koop op afstand dezelfde voorwaarden als een pc spel etc. Deze zij ln echter verzegelt en dit was bij de speler niet zo maar goed.. Daarnaast een verhaal dat ik popcorn heb geïnstalleerd en daarna weer niet maar ik het verkeerd heb gebruikt..allemaal vage beredeneringen. Ik stuur de speler in ieder geval ook terug, en verwacht ook dat afterpay een bekend bedrijf afstand neemt van filmspeler na al deze klachten. Ik zal hier dan ook mijn bedt voordoen, afterpay wekt bij mij namelijk vertrouwen en die heb ik helaas totaal niet in filmspeler en Jack W. Daarnaast vindt hij het nodig te kleineren en mij meneer kokkie te noemen ondanks herhalingen dat de naam kok is, erg kinderachtig maar hij zal z'n lol wel hebben.

Mvg r.kok

ve
door verwijderd - Jul 7, 2015 om 10:03
0 Antwoorden / 0 Vragen

rikkok81 schreef op dinsdag 7 jul 2015, 00:53: Ook ik heb onlangs een bestelling gedaan bij filmspeler, helaas zonder dit forum te raad plegen. 1 week in huis en alleen maar klachten, werkt totaal niet van niet afspelen naar geen WiFi. Aangegeven de speler terug te sturen maar de heer Jack is het daar natuurlijk niet mee eens.. Hij beroept zich op het op maat maken van de speler, wet koop op afstand dezelfde voorwaarden als een pc spel etc. Deze zij ln echter verzegelt en dit was bij de speler niet zo maar goed.. Daarnaast een verhaal dat ik popcorn heb geïnstalleerd en daarna weer niet maar ik het verkeerd heb gebruikt..allemaal vage beredeneringen. Ik stuur de speler in ieder geval ook terug, en verwacht ook dat afterpay een bekend bedrijf afstand neemt van filmspeler na al deze klachten. Ik zal hier dan ook mijn bedt voordoen, afterpay wekt bij mij namelijk vertrouwen en die heb ik helaas totaal niet in filmspeler en Jack W. Daarnaast vindt hij het nodig te kleineren en mij meneer kokkie te noemen ondanks herhalingen dat de naam kok is, erg kinderachtig maar hij zal z'n lol wel hebben.

Mvg r.kok

Beste Rik en lezers,
op de verzoek van Rik hebben wij de speler op maat voorzien van verschillende programmas die hij vooraf heeft aangegeven. o.a popcorntime.
Popcorntime is alleen te gebruiken in combinatie met een NTFS usb, anders word de flash van de speler beschadigd. Dit hebben wij vooraf gemeld.

Helaas heeft Rik popcorn time zonder NTFS usb laten lopen waardoor zijn speler verschillende storingen heeft. wij hebben hem vervolgens een link gestuurd hoe hij deze weer zou kunnen herstellen.

Daar wij helaas dit als reactie van heer ontvingen:
"Ja dag je bent echt goed in oplichten hahah. Hij komt eraan morgen viel spaz"

Ik wil u nogmaals verzoeken om uw speler naar ons toe sturen zodat wij deze voor u kunnen herstellen.

bovendien zijn wij houder van het Qshops webshop keurmerk.

Dit betekent dat Qshops onderschrijft dat er via onze webshop altijd veilig bestellingen kunnen worden geplaatst.
Daarnaast bevestigd dit keurmerk dat u bij onze webshop er altijd van uit kunt gaan dat u weet met wie u zaken doet, dat er bemiddeling is bij klachten en geschillen, dat de algemene voorwaarden voldoen aan de richtlijnen van het Qshops keurmerk en dat u bij ons altijd veilig kunt betalen.
Het Qshops keurmerk bevestigd nogmaals dat wij ons aan de aan de Nederlandse Wetgeving houden en dat we ons committeren aan de Qshops gedragsregels.

Met vriendelijke groet,
Filmspeler

ve
door verwijderd - Jul 7, 2015 om 13:01
0 Antwoorden / 0 Vragen

Beste Rik en lezers,
op de verzoek van Rik hebben wij de speler op maat voorzien van verschillende programmas die hij vooraf heeft aangegeven. o.a popcorntime.
Popcorntime is alleen te gebruiken in combinatie met een NTFS usb, anders word de flash van de speler beschadigd. Dit hebben wij vooraf gemeld.

Helaas heeft Rik popcorn time zonder NTFS usb laten lopen waardoor zijn speler verschillende storingen heeft. wij hebben hem vervolgens een link gestuurd hoe hij deze weer zou kunnen herstellen.

Daar wij helaas dit als reactie van heer ontvingen:
"Ja dag je bent echt goed in oplichten hahah. Hij komt eraan morgen viel spaz"

Ik wil u nogmaals verzoeken om uw speler naar ons toe sturen zodat wij deze voor u kunnen herstellen.

bovendien zijn wij houder van het Qshops webshop keurmerk.

Dit betekent dat Qshops onderschrijft dat er via onze webshop altijd veilig bestellingen kunnen worden geplaatst.
Daarnaast bevestigd dit keurmerk dat u bij onze webshop er altijd van uit kunt gaan dat u weet met wie u zaken doet, dat er bemiddeling is bij klachten en geschillen, dat de algemene voorwaarden voldoen aan de richtlijnen van het Qshops keurmerk en dat u bij ons altijd veilig kunt betalen.
Het Qshops keurmerk bevestigd nogmaals dat wij ons aan de aan de Nederlandse Wetgeving houden en dat we ons committeren aan de Qshops gedragsregels.

Met vriendelijke groet,
Filmspeler

Goed ik ga niet meer verder in discussie, het feit dat er een heel topic met inmiddels 6 pagina's aan geweid is zegt voldoende lijkt mij.

Hij is vandaag geretourneerd en ik heb zowel Qshops, Afterpay als mijn rechtsbijstand ingelicht. Ik verwacht dan ook dat de betalingverplichting wordt ingetrokken bij afterpay.

Mvg Rik

ve
door verwijderd - Jul 8, 2015 om 11:30
0 Antwoorden / 0 Vragen

Bah... Dat ik dit niet eerder heb bekeken... :-(

Ik heb namelijk afgelopen week een X9 besteld. Kreeg netjes het apparaat na één werkdag binnen.
Direct uit enthousiasme het apparaat aangesloten en de korte handleiding (A4'tje) gevolgd met de stappen die ik moest doen om alles te installeren/configureren.

Na een uurtje of 2 kwam ik erachter dat dit apparaat helemaal niks voor mij is. Ik ben iemand die al zijn films lokaal op 2 NAS apparaten heeft staan en eigenlijk nooit stream. Het menu vind ik onoverzichtelijk en nog een aantal nadelen die ik niet prettig vond.

Netjes een mailtje gestuurd naar Filmspeler dat ik het apparaat weer heel netjes verpakt heb en eigenlijk dus geen gebruikerssporen zijn, kreeg ik een mailtje terug dat ik het apparaat gebruikt had en daardoor alle recht vervalt over een retour....
Ik heb nog aangegeven dat ik toch gewoon de korte handleiding heb gevolgd en verder niks extra's gedaan heb. Maar schijnbaar is dit niet genoeg voor Dhr. Jack.
Ik vraag me dus af hoe je dan in hemelsnaam dit apparaat kunt terugsturen wanneer je niet tevreden bent??

Helaas ben ik dus 180,- euro kwijt voor een in mijn ogen waardeloos apparaat + een backup kaart... :-(

ve
door verwijderd - Jul 8, 2015 om 11:37
0 Antwoorden / 0 Vragen

joeke82 schreef op woensdag 8 jul 2015, 11:30: Bah... Dat ik dit niet eerder heb bekeken... :-(

Ik heb namelijk afgelopen week een X9 besteld. Kreeg netjes het apparaat na één werkdag binnen.
Direct uit enthousiasme het apparaat aangesloten en de korte handleiding (A4'tje) gevolgd met de stappen die ik moest doen om alles te installeren/configureren.

Na een uurtje of 2 kwam ik erachter dat dit apparaat helemaal niks voor mij is. Ik ben iemand die al zijn films lokaal op 2 NAS apparaten heeft staan en eigenlijk nooit stream. Het menu vind ik onoverzichtelijk en nog een aantal nadelen die ik niet prettig vond.

Netjes een mailtje gestuurd naar Filmspeler dat ik het apparaat weer heel netjes verpakt heb en eigenlijk dus geen gebruikerssporen zijn, kreeg ik een mailtje terug dat ik het apparaat gebruikt had en daardoor alle recht vervalt over een retour....
Ik heb nog aangegeven dat ik toch gewoon de korte handleiding heb gevolgd en verder niks extra's gedaan heb. Maar schijnbaar is dit niet genoeg voor Dhr. Jack.
Ik vraag me dus af hoe je dan in hemelsnaam dit apparaat kunt terugsturen wanneer je niet tevreden bent??

Helaas ben ik dus 180,- euro kwijt voor een in mijn ogen waardeloos apparaat + een backup kaart... :-(

Dag Joeke,

zag je bericht en denk ik reageer even. Het niet retourneren is helemaal niet rechtsgeldig, dhr jack gooit het op maatwerk etc. maar dat is dit helemaal niet. Ten eerste mocht dat zo zijn moet het verzegeld verstuurd worden en dat is bij mij in ieder geval niet zo en ik schat bij jou ook niet.

Ik raad je aan een klacht in te dienen bij het keurmerk Qshops en evt afterpay als je via hen betaald, desnoods je rechtsbijstand verzekering even bellen (zijn algemene vw mogen helemaal niet volgens de wet koop op afstand). Met jou zullen velen volgen waaronder ik en ik verwacht dan ook niet dat filmspeler hiermee door kan gaan.

Succes stuur het apparaat gewoon aangetekend retour en ik ben benieuwd naar de voortgang.

Mvg,
Rik Kok

ve
door verwijderd - Jul 8, 2015 om 12:02
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo Rik,

Ok, dus ik zou het rechtsgeldig wel terug kunnen krijgen?

Ik vond het namelijk ook al heel raar. Het lijkt mij namelijk dat er altijd nog een zichtstermijn is en een kopers bescherming (consumenten recht).

Ik zal eerst eens bij Qshops aankloppen en bij Afterpay.
Sowieso gewoon raar dat ik dit apparaat niet kan retourneren, want ze kunnen dit apparaat zo weer verkopen aan iemand die er wel blij mee is.

Bedankt in ieder geval voor je reactie!

ve
door verwijderd - Jul 8, 2015 om 15:39
0 Antwoorden / 0 Vragen

Sinds (nu) 9 dagen (...) is Filmspeler.nl lid van Q-shops Keurmerk.

Hij (Jack W.) is dus i.i.g. wel serieuzer bezig sinds ik hem gevraagd heb wat zijn zogenaamde, totaal niets zeggende, 'Best Price Promise'-logo inhield.
Gelukkig heeft hij dat onzinlogo al wel verwijderd.
Ook heeft hij op mijn verzoek de algemene voorwaarden duidelijk vermeld, zonder eerst alle privégegevens te hoeven invullen om die te kunnen lezen.

En voor Joeke82:

consumenten mogen het product wel uitpakken en uitproberen, maar enkel ter beoordeling. Het product mag niet intensief gebruikt worden of onnodig beschadigd raken.

ve
door verwijderd - Jul 8, 2015 om 15:46
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo Hutch,

Ik heb hem niet "intensief" gebruikt.

Er wordt duidelijk overal vermeld dat je eerst software moet installeren (wat al voorgeinstalleerd op het apparaat staat) anders heb je helemaal niks aan het apparaat.

Ik heb dus deze software geinstalleerd en daarna 1 film getest en wat muziek gestart.
Daarna heb ik alles weer afgesloten en weer netjes ingepakt.
Geen krasjes of andere gebruikerssporen zitten op de hardware.

ve
door verwijderd - Jul 8, 2015 om 17:03
0 Antwoorden / 0 Vragen

Fimspeler / Joeke,

wat moet ik hier nu mee? Ik had het terug gestuurd maar stond een week lang in het postkantoor zonder opgehaald te worden door filmspeler.

Ik heb het postkantoor maar terug laten sturen en betaald.

Nu heb ik een box staan waar ik niets mee doe...

Filmspeler? Kan ik het nog terug sturen? Jullie kunnen hem wellicht zo weer ergens inzetten.

ve
door verwijderd - Jul 8, 2015 om 17:08
0 Antwoorden / 0 Vragen

Beste Joeke,

Zie bijvoorbeeld deze website: https://webwinkelrecht.nl/diensten/juridisch-advies/recht-van-retour-vanaf-13-juni/

Verder kan je mij niet wijs maken dat er zoveel gedupeerden zich in een korte tijd melden bij dit forum, op marktplaats waarschuwing advertenties ontstaan etc. dat het ligt aan de consument.

Ik hoop echt dat niemand hier meer intrapt en een belangrijke stap is te zetten door Afterpay, Afterpay wekte bij mij in ieder geval vertrouwen op dat zij geen zaken doen met malafide internet zaakjes en heb daarom dan ook helaas niet verder onderzocht of filmspeler te vertrouwen was.

Kassa roep ik bij deze dan ook op om hier onderzoek naar te doen na zoveel meldingen van slechte service.

Mocht filmpspeler.nl zijn leven willen beteren moet hij schoon schip maken zijn verlies nemen en zijn voorwaarden gelijk stellen aan de wet.

Laten we allen in ieder geval niet betalen als je dat nog niet gedaan hebt en een standpunt maken tegen filmspeler.nl

gr Rik

ve
door verwijderd - Jul 8, 2015 om 17:11
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb inmiddels contact gehad met Qshops (het keurmerk), maar die geven nu aan dat het apparaat buiten het retourrecht kan vallen omdat er software op staat...

Daar sta je dan... :-(
Met een apparaat waar je niks mee doet.

Dit is het antwoord wat ik kreeg:

Producten die software/data bevatten kunnen worden uitgesloten van retourrecht. Het product dat u gekocht heeft kan hier onder vallen.

Wij kennen dit product niet, echter kunt u daar het beste contact over opnemen met de verkoper die u dit kan toelichten.

ve
door verwijderd - Jul 8, 2015 om 17:12
0 Antwoorden / 0 Vragen

Beste Lezers,
mocht u vragen hebben of ergens niet mee eens zijn, zijn wij lid van Q-shops Keurmerk.

Dit betekent dat Qshops onderschrijft dat er via onze webshop altijd veilig bestellingen kunnen worden geplaatst.
Daarnaast bevestigd dit keurmerk dat u bij onze webshop er altijd van uit kunt gaan dat u weet met wie u zaken doet, dat er bemiddeling is bij klachten en geschillen, dat de algemene voorwaarden voldoen aan de richtlijnen van het Qshops keurmerk en dat u bij ons altijd veilig kunt betalen.
Het Qshops keurmerk bevestigd nogmaals dat wij ons aan de aan de Nederlandse Wetgeving houden en dat we ons committeren aan de Qshops gedragsregels.

Met vriendelijke groet,

ve
door verwijderd - Jul 8, 2015 om 17:16
0 Antwoorden / 0 Vragen

joeke82 schreef op woensdag 8 jul 2015, 17:11: Ik heb inmiddels contact gehad met Qshops (het keurmerk), maar die geven nu aan dat het apparaat buiten het retourrecht kan vallen omdat er software op staat...

Daar sta je dan... :-(
Met een apparaat waar je niks mee doet.

Dit is het antwoord wat ik kreeg:

Producten die software/data bevatten kunnen worden uitgesloten van retourrecht. Het product dat u gekocht heeft kan hier onder vallen.

Wij kennen dit product niet, echter kunt u daar het beste contact over opnemen met de verkoper die u dit kan toelichten.

Joke zie recht van retour dan gelden de volgende regels:

Verzegeling
Cd’s, dvd’s en andere dragers met audio- of video-opnamen of software waarbij de inhoud gemakkelijk kan worden gekopieerd zonder dat dit kopiëren de staat van het origineel beïnvloed kunnen het beste verzegeld worden verzonden. Zodra de klant deze verzegeling verbreekt, verliest hij namelijk zijn retourrecht. Als het product niet verzegeld is, geldt het herroepingsrecht als normaal.

ve
door verwijderd - Jul 8, 2015 om 17:19
0 Antwoorden / 0 Vragen

Rik,

Dank voor dat stukje.

Aangezien de zegel al verbroken was (omdat zij zelf nog de software voorinstalleren op het apparaat) is dus het herroepingsrecht als normaal van toepassing.

ve
door verwijderd - Jul 8, 2015 om 17:20
0 Antwoorden / 0 Vragen

filmspeler schreef op woensdag 8 jul 2015, 17:12: Beste Lezers,
mocht u vragen hebben of ergens niet mee eens zijn, zijn wij lid van Q-shops Keurmerk.

Dit betekent dat Qshops onderschrijft dat er via onze webshop altijd veilig bestellingen kunnen worden geplaatst.
Daarnaast bevestigd dit keurmerk dat u bij onze webshop er altijd van uit kunt gaan dat u weet met wie u zaken doet, dat er bemiddeling is bij klachten en geschillen, dat de algemene voorwaarden voldoen aan de richtlijnen van het Qshops keurmerk en dat u bij ons altijd veilig kunt betalen.
Het Qshops keurmerk bevestigd nogmaals dat wij ons aan de aan de Nederlandse Wetgeving houden en dat we ons committeren aan de Qshops gedragsregels.

Met vriendelijke groet,

Graag reactie op mijn e-mail?

ve
door verwijderd - Jul 9, 2015 om 13:07
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik krijg dit als reactie van Qshops op mijn opmerking over de verbroken zegel:

Geachte heer Van Der Velde,

Indien de datadrager niet verzegeld is, zal dit geen reden zijn om het retourrecht niet te accepteren.

Met vriendelijke groet,

Ik heb het eigenlijk wel een beetje gehad zo... Misschien dat ik de speler aan iemand anders kan verkopen die er wel gelukkig mee is.

ve
door verwijderd - Aug 7, 2015 om 18:52
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik zag de mediaplayer op het NOS journaal langskomen en heb deze gelijk in een opwelling via internet aangeschaft. Na een speurtocht naar wat recensies kwam ik op dit forum terecht waarbij de vele berichten mij geen goed gevoel gaven. Ik heb de dag daarna gelijk maar de bestelling geannuleerd. Gelukkig kreeg ik al snel daarna een mailtje dat door de NOS uitzending de vraag zo hard was gestegen dat de levertijd inmiddels 10 dagen betrof, de speler was dus nog niet verstuurd. In antwoord op mijn annuleringsemail kreeg ik een automatisch antwoord terug dat de email binnen 48 uur beantwoord zou worden. Inmiddels is deze belofte waargemaakt en heb ik binnen de 48 uur een keurige annulering ontvangen van zowel Filmspeler.nl en Afterpay.
Waarschijnlijk is de bedrijfvoering van Filmspeler de afgelopen tijd aardig verbetert want de service was voor mij in ieder geval prima ondanks het ongemak wat ik zelf had veroorzaakt.

ve
door verwijderd - Aug 11, 2015 om 11:16
0 Antwoorden / 0 Vragen

bdevries2 schreef op vrijdag 7 aug 2015, 18:52: Ik zag de mediaplayer op het NOS journaal langskomen en heb deze gelijk in een opwelling via internet aangeschaft. Na een speurtocht naar wat recensies kwam ik op dit forum terecht waarbij de vele berichten mij geen goed gevoel gaven. Ik heb de dag daarna gelijk maar de bestelling geannuleerd. Gelukkig kreeg ik al snel daarna een mailtje dat door de NOS uitzending de vraag zo hard was gestegen dat de levertijd inmiddels 10 dagen betrof, de speler was dus nog niet verstuurd. In antwoord op mijn annuleringsemail kreeg ik een automatisch antwoord terug dat de email binnen 48 uur beantwoord zou worden. Inmiddels is deze belofte waargemaakt en heb ik binnen de 48 uur een keurige annulering ontvangen van zowel Filmspeler.nl en Afterpay.
Waarschijnlijk is de bedrijfvoering van Filmspeler de afgelopen tijd aardig verbetert want de service was voor mij in ieder geval prima ondanks het ongemak wat ik zelf had veroorzaakt.

Beste heer,

Hartelijk dank voor uw feedback.
Wij hebben een leuk voorstel:

Daar wij de nieuwe Mediaplayer X9 Versie 2 hebben gelanceerd, zijn wij bereid om de speler kosteloos naar u toe te sturen, ( u hoeft deze ook niet te betalen) en deze mag u gratis uitproberen.

Wij zijn erg benieuwd naar uw mening over de X9.
Mocht u interesse hebben, laat het ons weten.

Alvast dank

Met vriendelijke groet,

Filmspeler

ve
door verwijderd - Aug 11, 2015 om 11:50
0 Antwoorden / 0 Vragen

filmspeler schreef op dinsdag 11 aug 2015, 11:16:
bdevries2 schreef op vrijdag 7 aug 2015, 18:52: Ik zag de mediaplayer op het NOS journaal langskomen en heb deze gelijk in een opwelling via internet aangeschaft. Na een speurtocht naar wat recensies kwam ik op dit forum terecht waarbij de vele berichten mij geen goed gevoel gaven. Ik heb de dag daarna gelijk maar de bestelling geannuleerd. Gelukkig kreeg ik al snel daarna een mailtje dat door de NOS uitzending de vraag zo hard was gestegen dat de levertijd inmiddels 10 dagen betrof, de speler was dus nog niet verstuurd. In antwoord op mijn annuleringsemail kreeg ik een automatisch antwoord terug dat de email binnen 48 uur beantwoord zou worden. Inmiddels is deze belofte waargemaakt en heb ik binnen de 48 uur een keurige annulering ontvangen van zowel Filmspeler.nl en Afterpay.
Waarschijnlijk is de bedrijfvoering van Filmspeler de afgelopen tijd aardig verbetert want de service was voor mij in ieder geval prima ondanks het ongemak wat ik zelf had veroorzaakt.

Beste heer,

Hartelijk dank voor uw feedback.
Wij hebben een leuk voorstel:

Daar wij de nieuwe Mediaplayer X9 Versie 2 hebben gelanceerd, zijn wij bereid om de speler kosteloos naar u toe te sturen, ( u hoeft deze ook niet te betalen) en deze mag u gratis uitproberen.

Wij zijn erg benieuwd naar uw mening over de X9.
Mocht u interesse hebben, laat het ons weten.

Alvast dank

Met vriendelijke groet,

Filmspeler

@filmspeler
Natuurlijk wil ik graag gebruik maken van uw aanbod om de speler gratis te mogen ontvangen. Ondanks mijn eerdere annulering ben ik toch wel nieuwsgierig naar de functionaliteiten van dit apparaat. Zodra ik de speler van u heb mogen ontvangen zal ik mijn bevindingen over service en gebruikerservaringen via dit forum verspreiden.
Voor nu in ieder geval bedankt voor uw aanbod.

ve
door verwijderd - Aug 11, 2015 om 22:24
0 Antwoorden / 0 Vragen

En wij maar denken: hoe lang gaat dit toneelstukje nog duren tussen 'Bdevries2' en Jack. Of zou het maar één persoon zijn......

ve
door verwijderd - Aug 11, 2015 om 23:30
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik wil ook wel zo'n aanbod

ve
door verwijderd - Aug 11, 2015 om 23:37
0 Antwoorden / 0 Vragen

Haha inderdaad hutch! Bij mij nog steeds de betalingsverplichting niet ingetrokken ondanks dat ik de speler al langer dan een maand geleden heb teruggestuurd. Afterpay gebeld en die ging actie ondernemen en niet voor niks lijkt me..

Jack nogmaals bevestiging van intrekking als je dit leest. Je bent nu toch al klantvriendelijk bezig, het zou je sieren

ve
door verwijderd - Aug 12, 2015 om 08:02
0 Antwoorden / 0 Vragen

@Hutch, hoezo toneel spel? Ik kan me voorstellen dat na het lezen van alle negatieve berichten het vreemd overkomt dat er ook eens iets positiefs gebeurd en gelukkig ben ik die persoon. Waarom de ene klant en de andere klant niet tot tevredenheid word geholpen daar zou filmspeler wel iets aan moeten doen en de eerste stap is naar mijn idee nu gezet.

ve
door verwijderd - Aug 12, 2015 om 08:13
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb de speler inmiddels verkocht via marktplaats....
Nog niks weer gehoord van de koper, dus die zal er dan wel tevreden mee zijn denk ik.

Heb nu een Popcorn VTEN gekocht... Een apparaat naar mn hart.. :-p

ve
door verwijderd - Aug 25, 2015 om 13:04
0 Antwoorden / 0 Vragen

Blijkbaar leest/schrijft iemand van filmspeler.nl hier ook mee.

Zou u ALSTUBLIEFT een keer willen reageren op de emails die ik u via het antwoordformulier van de bol.com site probeer te sturen.

Ik heb de filmspeler binnen een dag (helaas) direkt retour moeten zenden, waarna u gelijk (via bol.com) aangaf dat hij niet aan de retourvoorwaarden voldoet, En sindsdien is het doodstil..... geen enkele reactie van uw kant.

Via de klantenservice van bol.com wel contact gehad, maar u vertelde hun dat u op vakantie bent? Terwijl op uw website staat dat het enorm druk is, vanwege de media aandacht op het nos journaal....

Intussen heb ik de 1e aanmaning gekregen via bol.com....

Dus nogmaals, zou u AUB willen reageren?

mvg

Kees V...
woonachtig te L.....k

ve
door verwijderd - Aug 25, 2015 om 15:07
0 Antwoorden / 0 Vragen

casev schreef op dinsdag 25 aug 2015, 13:04: Blijkbaar leest/schrijft iemand van filmspeler.nl hier ook mee.

Ik heb de filmspeler binnen een dag (helaas) direkt retour moeten zenden, waarna u gelijk (via bol.com) aangaf dat hij niet aan de retourvoorwaarden voldoet, En sindsdien is het doodstil..... geen enkele reactie van uw kant.

Welkom bij de club. Helaas komen de mensen hier pas NADAT dit is gebeurd. Ik had hetzelfde probleem. Na een week maar met PostNL gebeld en het pakket retour laten komen, was bang dat ik en geld en box kwijt was. Ik had helaas namelijk al betaald...

Heb de box nu maar via Marktplaats verkocht, ben er alleen 50 euro op verloren ;(

Hoop dat hij hier wel reageert! En benieuwd naar de ineens positieve geluiden op het forum hier. Dat gebeurt namelijk elke keer als iemand klaagt.. Hoe toevallig..

Sterkte en hoop dat het wordt opgelost voor je!

ve
door verwijderd - Aug 25, 2015 om 16:00
0 Antwoorden / 0 Vragen

Beste Casev,

Ook ik heb nog gen reactie en een betalingsverplichting open staan bijAFterpay. Ondanks dat filmspeler al sinds 9 juli de speler terug heeft..

Afterpay gesproken en ze gaan er achter aan maar tot nu toe geen reactie.

Succes met bol.com ik zou die ook even inlichten

gr

ve
door verwijderd - Aug 25, 2015 om 23:53
0 Antwoorden / 0 Vragen

rikkok81 schreef op dinsdag 25 aug 2015, 16:00: Beste Casev,

Ook ik heb nog gen reactie en een betalingsverplichting open staan bijAFterpay. Ondanks dat filmspeler al sinds 9 juli de speler terug heeft..

Afterpay gesproken en ze gaan er achter aan maar tot nu toe geen reactie.

Succes met bol.com ik zou die ook even inlichten

gr

Beste Rik,
Uw order valt niet onder retourrecht, dit hebben wij meermaals aan u aangegeven, ook onze keurmerk.
Wij hebben verschillende opties aangeboden.

regels betreft retour is conform consumentenregels, ook zijn wij lid van Qshop keurmerk, zij hebben ook aangegeven dat er geen recht op retour is.

wij hebben aangegeven om de speler na te kijken, maar helaas wilt u niet meewerken.
onder www.filmspeler.nl/returns staat retour regels vermeld, en op onze voorwaarden

Naar aanleiding van de verbeterde Europese Consumentenregels van 13 juni jl. heeft ook Filmspeler. haar regels en procedures omtrent het recht van retour aangepast.
Als uw Mediaspeler om een niet aan u verwijtbare reden niet functioneert, ontvangt u natuurlijk geheel kosteloos een nieuwe Mediaspeler
Ook onze procedures op het gebied van terugbetalingen zijn verbeterd, vanaf nu krijgt u binnen slechts 14 dagen na ontvangst van uw retourzending uw geld terug.
Na aanschaf van de Mediaspeler heeft u een wettelijke bedenktijd van 14 dagen over uw aankopen.
Filmspeler behandelt dus uitsluitend een retourzending die binnen 14 dagenna aanschaf via de juiste procedures aan ons wordt aangeleverd.
De Mediaspeler software kan makkelijk worden gekopieerd zonder dat dit kopiëren de staat van het product beïnvloedt. Om illegaal kopiëren te voorkomen vervalt de retourrecht zodra de speler in gebruik is geweest.
Stuurt u de Filmspeler zonder deze te hebben gebruikt kunt u verpakking via de juiste procedures binnen de termijn van 14 dagen na aanschaf naar ons terug dan ontvangt u het volledige aankoopbedrag inclusief de verzendkosten.

ve
door verwijderd - Aug 25, 2015 om 23:54
0 Antwoorden / 0 Vragen

rikkok81 schreef op dinsdag 25 aug 2015, 16:00: Beste Casev,

Ook ik heb nog gen reactie en een betalingsverplichting open staan bijAFterpay. Ondanks dat filmspeler al sinds 9 juli de speler terug heeft..

Afterpay gesproken en ze gaan er achter aan maar tot nu toe geen reactie.

Succes met bol.com ik zou die ook even inlichten

gr

Beste Rik,
Uw order valt niet onder retourrecht, dit hebben wij meermaals aan u aangegeven, ook onze keurmerk.
Wij hebben verschillende opties aangeboden.

regels betreft retour is conform consumentenregels, ook zijn wij lid van Qshop keurmerk, zij hebben ook aangegeven dat er geen recht op retour is.

wij hebben aangegeven om de speler na te kijken, maar helaas wilt u niet meewerken.
onder www.filmspeler.nl/returns staat retour regels vermeld, en op onze voorwaarden

Naar aanleiding van de verbeterde Europese Consumentenregels van 13 juni jl. heeft ook Filmspeler. haar regels en procedures omtrent het recht van retour aangepast.
Als uw Mediaspeler om een niet aan u verwijtbare reden niet functioneert, ontvangt u natuurlijk geheel kosteloos een nieuwe Mediaspeler
Ook onze procedures op het gebied van terugbetalingen zijn verbeterd, vanaf nu krijgt u binnen slechts 14 dagen na ontvangst van uw retourzending uw geld terug.
Na aanschaf van de Mediaspeler heeft u een wettelijke bedenktijd van 14 dagen over uw aankopen.
Filmspeler behandelt dus uitsluitend een retourzending die binnen 14 dagenna aanschaf via de juiste procedures aan ons wordt aangeleverd.
De Mediaspeler software kan makkelijk worden gekopieerd zonder dat dit kopiëren de staat van het product beïnvloedt. Om illegaal kopiëren te voorkomen vervalt de retourrecht zodra de speler in gebruik is geweest.
Stuurt u de Filmspeler zonder deze te hebben gebruikt kunt u verpakking via de juiste procedures binnen de termijn van 14 dagen na aanschaf naar ons terug dan ontvangt u het volledige aankoopbedrag inclusief de verzendkosten.

ve
door verwijderd - Aug 25, 2015 om 23:58
0 Antwoorden / 0 Vragen

mduijm schreef op dinsdag 25 aug 2015, 15:07:
casev schreef op dinsdag 25 aug 2015, 13:04: Blijkbaar leest/schrijft iemand van filmspeler.nl hier ook mee.

Ik heb de filmspeler binnen een dag (helaas) direkt retour moeten zenden, waarna u gelijk (via bol.com) aangaf dat hij niet aan de retourvoorwaarden voldoet, En sindsdien is het doodstil..... geen enkele reactie van uw kant.

Welkom bij de club. Helaas komen de mensen hier pas NADAT dit is gebeurd. Ik had hetzelfde probleem. Na een week maar met PostNL gebeld en het pakket retour laten komen, was bang dat ik en geld en box kwijt was. Ik had helaas namelijk al betaald...

Heb de box nu maar via Marktplaats verkocht, ben er alleen 50 euro op verloren ;(

Hoop dat hij hier wel reageert! En benieuwd naar de ineens positieve geluiden op het forum hier. Dat gebeurt namelijk elke keer als iemand klaagt.. Hoe toevallig..

Sterkte en hoop dat het wordt opgelost voor je!

Uw pakket is geweigerd omdat deze niet voldoet aan onze retour regels.

regels betreft retour is conform consumentenregels, ook zijn wij lid van Qshop keurmerk

Naar aanleiding van de verbeterde Europese Consumentenregels van 13 juni jl. heeft ook Filmspeler. haar regels en procedures omtrent het recht van retour aangepast.
Als uw Mediaspeler om een niet aan u verwijtbare reden niet functioneert, ontvangt u natuurlijk geheel kosteloos een nieuwe Mediaspeler
Ook onze procedures op het gebied van terugbetalingen zijn verbeterd, vanaf nu krijgt u binnen slechts 14 dagen na ontvangst van uw retourzending uw geld terug.
Na aanschaf van de Mediaspeler heeft u een wettelijke bedenktijd van 14 dagen over uw aankopen.
Filmspeler behandelt dus uitsluitend een retourzending die binnen 14 dagenna aanschaf via de juiste procedures aan ons wordt aangeleverd.
De Mediaspeler software kan makkelijk worden gekopieerd zonder dat dit kopiëren de staat van het product beïnvloedt. Om illegaal kopiëren te voorkomen vervalt de retourrecht zodra de speler in gebruik is geweest.
Stuurt u de Filmspeler zonder deze te hebben gebruikt kunt u verpakking via de juiste procedures binnen de termijn van 14 dagen na aanschaf naar ons terug dan ontvangt u het volledige aankoopbedrag inclusief de verzendkosten.

ve
door verwijderd - Aug 25, 2015 om 23:59
0 Antwoorden / 0 Vragen

casev schreef op dinsdag 25 aug 2015, 13:04: Blijkbaar leest/schrijft iemand van filmspeler.nl hier ook mee.

Zou u ALSTUBLIEFT een keer willen reageren op de emails die ik u via het antwoordformulier van de bol.com site probeer te sturen.

Ik heb de filmspeler binnen een dag (helaas) direkt retour moeten zenden, waarna u gelijk (via bol.com) aangaf dat hij niet aan de retourvoorwaarden voldoet, En sindsdien is het doodstil..... geen enkele reactie van uw kant.

Via de klantenservice van bol.com wel contact gehad, maar u vertelde hun dat u op vakantie bent? Terwijl op uw website staat dat het enorm druk is, vanwege de media aandacht op het nos journaal....

Intussen heb ik de 1e aanmaning gekregen via bol.com....

Dus nogmaals, zou u AUB willen reageren?

mvg

Kees V...
woonachtig te L.....k

Beste Kees,
Beste Rik,
Uw order valt niet onder retourrecht, dit hebben wij meermaals aan u aangegeven, ook onze keurmerk.
Wij hebben verschillende opties aangeboden.

regels betreft retour is conform consumentenregels, ook zijn wij lid van Qshop keurmerk, zij hebben ook aangegeven dat er geen recht op retour is.

wij hebben aangegeven om de speler na te kijken, maar helaas wilt u niet meewerken.
onder www.filmspeler.nl/returns staat retour regels vermeld, en op onze voorwaarden

Naar aanleiding van de verbeterde Europese Consumentenregels van 13 juni jl. heeft ook Filmspeler. haar regels en procedures omtrent het recht van retour aangepast.
Als uw Mediaspeler om een niet aan u verwijtbare reden niet functioneert, ontvangt u natuurlijk geheel kosteloos een nieuwe Mediaspeler
Ook onze procedures op het gebied van terugbetalingen zijn verbeterd, vanaf nu krijgt u binnen slechts 14 dagen na ontvangst van uw retourzending uw geld terug.
Na aanschaf van de Mediaspeler heeft u een wettelijke bedenktijd van 14 dagen over uw aankopen.
Filmspeler behandelt dus uitsluitend een retourzending die binnen 14 dagenna aanschaf via de juiste procedures aan ons wordt aangeleverd.
De Mediaspeler software kan makkelijk worden gekopieerd zonder dat dit kopiëren de staat van het product beïnvloedt. Om illegaal kopiëren te voorkomen vervalt de retourrecht zodra de speler in gebruik is geweest.
Stuurt u de Filmspeler zonder deze te hebben gebruikt kunt u verpakking via de juiste procedures binnen de termijn van 14 dagen na aanschaf naar ons terug dan ontvangt u het volledige aankoopbedrag inclusief de verzendkosten.

ve
door verwijderd - Aug 26, 2015 om 08:20
0 Antwoorden / 0 Vragen

Kijk daar is het standaard antwoord dus weer. Het moment dat je hem aanzet kan hij niet meer retour.

Men (mis)bruikt de software clausule van het consumenten recht om geen geld te hoeven terug storten.

Iemand moet toch eens een consumenten recht advocaat in de arm nemen om dit aan te vechten.

De meeste spel verkopers (PS3 etc) weten ook dat je spellen kan kopiëren maar gevenook gewoon geld terug. Zelfs Steam waarbij je niet eens media gebruikt maar gewoon een download hebt.

Dat Filmspeler.nl zich achter deze regel verschuilt geeft heel duidelijk weer dat het gewoon dat ze gewoon snel geld willen verdienen! Kan men nog meer Porsches kopen.

Ik ben echt van plan om de verschillende redacties te bellen. Aangezien filmspeler nu een bekende van TV is zal men zeker geïnteresseerd is.

Als laatste. Je mag als koper niet terugsturen maar een pagina terug vraagt iemand om een box om uit te proberen en dat kan wel? Kan dan niet de software worden gekopieerd?

ve
door verwijderd - Aug 26, 2015 om 09:52
0 Antwoorden / 0 Vragen

Het beste wat filmspeler kan doen (om niet meer negatieve aandacht te krijgen) is op hun hoofdpagina "naast alle beloftes en geweldige specs" gewoon neer te zetten dat men geen retour accepteert.

Dat scheelt een hoop ergernis en miskopen......

Mijn advies nogmaals aan de gedupeerden is zet het ding op marktplaats ipv terug te sturen.
Beter 80% van het aankoopbedrag terug dan helemaal niks.

ve
door verwijderd - Aug 26, 2015 om 11:14
0 Antwoorden / 0 Vragen

@alle retourders..

Ondanks dat ik zelf mijn Filmspeler niet meer heb. Heb ik toch nog maar eens gebeld met Consuwijzer.nl
https://www.consuwijzer.nl

Deze geven je tips over te volgen stappen en daarnaast geven ze de klacht over het bedrijf door aan de ACM (Autoriteit Consument en Markt).

Volgens de persoon aan de telefoon is het beste om:
1. Naar de geschillen commissie te gaan. Echter Filmspeler lijkt hierbij niet te zijn aangesloten
2. Rechterlijke stappen te ondernemen

Het recht op retour staat je toe om een product uit te proberen, dus aanzetten eventjes om te kijken (net zoals je in de winkel zou doen). Je mag hem niet echt gaan gebruiken. Als je dat doet mag Filmspeler hiervoor kosten in rekening brengen maar zou wel een gedeelte terug moeten betalen. De software clausule kopiëren is hier NIET van toepassing. Er moet dan een zegel doorbroken zijn (net als bij een DVD of iets dergelijks).

Veel sterkte!

ConsuWijzer is een GRATIS dienst:
Vraag of klacht? Bel ons!
5 dagen per week van
8.30-17.30u, tarief 088-nummer

ve
door verwijderd - Aug 26, 2015 om 11:23
0 Antwoorden / 0 Vragen

mduijm schreef op woensdag 26 aug 2015, 08:20: Kijk daar is het standaard antwoord dus weer. Het moment dat je hem aanzet kan hij niet meer retour.

Men (mis)bruikt de software clausule van het consumenten recht om geen geld te hoeven terug storten.

Iemand moet toch eens een consumenten recht advocaat in de arm nemen om dit aan te vechten.

De meeste spel verkopers (PS3 etc) weten ook dat je spellen kan kopiëren maar gevenook gewoon geld terug. Zelfs Steam waarbij je niet eens media gebruikt maar gewoon een download hebt.

Dat Filmspeler.nl zich achter deze regel verschuilt geeft heel duidelijk weer dat het gewoon dat ze gewoon snel geld willen verdienen! Kan men nog meer Porsches kopen.

Ik ben echt van plan om de verschillende redacties te bellen. Aangezien filmspeler nu een bekende van TV is zal men zeker geïnteresseerd is.

Als laatste. Je mag als koper niet terugsturen maar een pagina terug vraagt iemand om een box om uit te proberen en dat kan wel? Kan dan niet de software worden gekopieerd?

Goede tips in je laatste post en helemaal mee eens met bovenstaande.(uitproberen idd hahahaha)

En ik krijg het verwijt nu niet mee te werken.. Dat is ook helemaal niet nodig want ik wil gewoon retourneren binnen de gestelde termijn en gedaan. Inmiddels al bijna 2 maanden geen product meer maar wel een betalingsverplichting.

Ik hoop gewoon dat gerenommeerde partijen als Afterpay en bol.com niet meer werken met deze partij om verdere gedupeerden te voorkomen.

ve
door verwijderd - Aug 26, 2015 om 11:26
0 Antwoorden / 0 Vragen

rikkok81 schreef op woensdag 26 aug 2015, 11:23:
mduijm schreef op woensdag 26 aug 2015, 08:20: Kijk daar is het standaard antwoord dus weer. Het moment dat je hem aanzet kan hij niet meer retour.

Men (mis)bruikt de software clausule van het consumenten recht om geen geld te hoeven terug storten.

Iemand moet toch eens een consumenten recht advocaat in de arm nemen om dit aan te vechten.

De meeste spel verkopers (PS3 etc) weten ook dat je spellen kan kopiëren maar gevenook gewoon geld terug. Zelfs Steam waarbij je niet eens media gebruikt maar gewoon een download hebt.

Dat Filmspeler.nl zich achter deze regel verschuilt geeft heel duidelijk weer dat het gewoon dat ze gewoon snel geld willen verdienen! Kan men nog meer Porsches kopen.

Ik ben echt van plan om de verschillende redacties te bellen. Aangezien filmspeler nu een bekende van TV is zal men zeker geïnteresseerd is.

Als laatste. Je mag als koper niet terugsturen maar een pagina terug vraagt iemand om een box om uit te proberen en dat kan wel? Kan dan niet de software worden gekopieerd?

Goede tips in je laatste post en helemaal mee eens met bovenstaande.(uitproberen idd hahahaha)

En ik krijg het verwijt nu niet mee te werken.. Dat is ook helemaal niet nodig want ik wil gewoon retourneren binnen de gestelde termijn en gedaan. Inmiddels al bijna 2 maanden geen product meer maar wel een betalingsverplichting.

Ik hoop gewoon dat gerenommeerde partijen als Afterpay en bol.com niet meer werken met deze partij om verdere gedupeerden te voorkomen.

Op BOL.COM kan ik het product niet meer vinden, lijkt dus alweer verdwenen te zijn ;) thanks and veel succes! bel je ze?

ve
door verwijderd - Aug 26, 2015 om 13:15
0 Antwoorden / 0 Vragen

mduijm schreef op woensdag 26 aug 2015, 11:26:
rikkok81 schreef op woensdag 26 aug 2015, 11:23:
mduijm schreef op woensdag 26 aug 2015, 08:20: Kijk daar is het standaard antwoord dus weer. Het moment dat je hem aanzet kan hij niet meer retour.

Men (mis)bruikt de software clausule van het consumenten recht om geen geld te hoeven terug storten.

Iemand moet toch eens een consumenten recht advocaat in de arm nemen om dit aan te vechten.

De meeste spel verkopers (PS3 etc) weten ook dat je spellen kan kopiëren maar gevenook gewoon geld terug. Zelfs Steam waarbij je niet eens media gebruikt maar gewoon een download hebt.

Dat Filmspeler.nl zich achter deze regel verschuilt geeft heel duidelijk weer dat het gewoon dat ze gewoon snel geld willen verdienen! Kan men nog meer Porsches kopen.

Ik ben echt van plan om de verschillende redacties te bellen. Aangezien filmspeler nu een bekende van TV is zal men zeker geïnteresseerd is.

Als laatste. Je mag als koper niet terugsturen maar een pagina terug vraagt iemand om een box om uit te proberen en dat kan wel? Kan dan niet de software worden gekopieerd?

Goede tips in je laatste post en helemaal mee eens met bovenstaande.(uitproberen idd hahahaha)

En ik krijg het verwijt nu niet mee te werken.. Dat is ook helemaal niet nodig want ik wil gewoon retourneren binnen de gestelde termijn en gedaan. Inmiddels al bijna 2 maanden geen product meer maar wel een betalingsverplichting.

Ik hoop gewoon dat gerenommeerde partijen als Afterpay en bol.com niet meer werken met deze partij om verdere gedupeerden te voorkomen.

Op BOL.COM kan ik het product niet meer vinden, lijkt dus alweer verdwenen te zijn ;) thanks and veel succes! bel je ze?

Indien u een klacht heeft en van mening bent dat wij niet correct handelt kunt u contact opnemen met onze keurkerk daar wij lid zijn van keurmerk, Dit betekent dat Qshops onderschrijft dat er via onze webshop altijd veilig bestellingen kunnen worden geplaatst.
Daarnaast bevestigd dit keurmerk dat u bij onze webshop er altijd van uit kunt gaan dat u weet met wie u zaken doet, dat er bemiddeling is bij klachten en geschillen, dat de algemene voorwaarden voldoen aan de richtlijnen van het Qshops keurmerk en dat u bij ons altijd veilig kunt betalen.
Het Qshops keurmerk bevestigd nogmaals dat wij ons aan de aan de Nederlandse Wetgeving houden en dat we ons committeren aan de Qshops gedragsregels.

ve
door verwijderd - Aug 26, 2015 om 13:17
0 Antwoorden / 0 Vragen

joeke82 schreef op woensdag 26 aug 2015, 09:52: Het beste wat filmspeler kan doen (om niet meer negatieve aandacht te krijgen) is op hun hoofdpagina "naast alle beloftes en geweldige specs" gewoon neer te zetten dat men geen retour accepteert.

Dat scheelt een hoop ergernis en miskopen......

Mijn advies nogmaals aan de gedupeerden is zet het ding op marktplaats ipv terug te sturen.
Beter 80% van het aankoopbedrag terug dan helemaal niks.

Beste Joeke, Hartelijk dank voor het meedenken.
Dit staat ook op onze website vermeld onder returns, en voordat men een order plaatst dient men eerst de voorwaarden te lezen en hiermee akkoord te gaan. Hier staat het ook in vermeld.

Met vriendelijke groet,

ve
door verwijderd - Aug 26, 2015 om 13:20
0 Antwoorden / 0 Vragen

mduijm schreef op woensdag 26 aug 2015, 11:14: @alle retourders..

Ondanks dat ik zelf mijn Filmspeler niet meer heb. Heb ik toch nog maar eens gebeld met Consuwijzer.nl
https://www.consuwijzer.nl

Deze geven je tips over te volgen stappen en daarnaast geven ze de klacht over het bedrijf door aan de ACM (Autoriteit Consument en Markt).

Volgens de persoon aan de telefoon is het beste om:
1. Naar de geschillen commissie te gaan. Echter Filmspeler lijkt hierbij niet te zijn aangesloten
2. Rechterlijke stappen te ondernemen

Het recht op retour staat je toe om een product uit te proberen, dus aanzetten eventjes om te kijken (net zoals je in de winkel zou doen). Je mag hem niet echt gaan gebruiken. Als je dat doet mag Filmspeler hiervoor kosten in rekening brengen maar zou wel een gedeelte terug moeten betalen. De software clausule kopiëren is hier NIET van toepassing. Er moet dan een zegel doorbroken zijn (net als bij een DVD of iets dergelijks).

Veel sterkte!

ConsuWijzer is een GRATIS dienst:
Vraag of klacht? Bel ons!
5 dagen per week van
8.30-17.30u, tarief 088-nummer

Beste klanten die van mening zijn dat wij niet volgens de consumenten regels werken kunnen ook klacht indien bij ons keurmerk:

Indien u een klacht heeft en van mening bent dat wij niet correct handelt kunt u contact opnemen met onze keurkerk daar wij lid zijn van keurmerk, Dit betekent dat Qshops onderschrijft dat er via onze webshop altijd veilig bestellingen kunnen worden geplaatst.
Daarnaast bevestigd dit keurmerk dat u bij onze webshop er altijd van uit kunt gaan dat u weet met wie u zaken doet, dat er bemiddeling is bij klachten en geschillen, dat de algemene voorwaarden voldoen aan de richtlijnen van het Qshops keurmerk en dat u bij ons altijd veilig kunt betalen.
Het Qshops keurmerk bevestigd nogmaals dat wij ons aan de aan de Nederlandse Wetgeving houden en dat we ons committeren aan de Qshops gedragsregels.

ve
door verwijderd - Aug 26, 2015 om 14:15
0 Antwoorden / 0 Vragen

filmspeler schreef op woensdag 26 aug 2015, 13:20:
mduijm schreef op woensdag 26 aug 2015, 11:14: @alle retourders..

Ondanks dat ik zelf mijn Filmspeler niet meer heb. Heb ik toch nog maar eens gebeld met Consuwijzer.nl
https://www.consuwijzer.nl

Deze geven je tips over te volgen stappen en daarnaast geven ze de klacht over het bedrijf door aan de ACM (Autoriteit Consument en Markt).

Volgens de persoon aan de telefoon is het beste om:
1. Naar de geschillen commissie te gaan. Echter Filmspeler lijkt hierbij niet te zijn aangesloten
2. Rechterlijke stappen te ondernemen

Het recht op retour staat je toe om een product uit te proberen, dus aanzetten eventjes om te kijken (net zoals je in de winkel zou doen). Je mag hem niet echt gaan gebruiken. Als je dat doet mag Filmspeler hiervoor kosten in rekening brengen maar zou wel een gedeelte terug moeten betalen. De software clausule kopiëren is hier NIET van toepassing. Er moet dan een zegel doorbroken zijn (net als bij een DVD of iets dergelijks).

Veel sterkte!

ConsuWijzer is een GRATIS dienst:
Vraag of klacht? Bel ons!
5 dagen per week van
8.30-17.30u, tarief 088-nummer

Beste klanten die van mening zijn dat wij niet volgens de consumenten regels werken kunnen ook klacht indien bij ons keurmerk:

Indien u een klacht heeft en van mening bent dat wij niet correct handelt kunt u contact opnemen met onze keurkerk daar wij lid zijn van keurmerk, Dit betekent dat Qshops onderschrijft dat er via onze webshop altijd veilig bestellingen kunnen worden geplaatst.
Daarnaast bevestigd dit keurmerk dat u bij onze webshop er altijd van uit kunt gaan dat u weet met wie u zaken doet, dat er bemiddeling is bij klachten en geschillen, dat de algemene voorwaarden voldoen aan de richtlijnen van het Qshops keurmerk en dat u bij ons altijd veilig kunt betalen.
Het Qshops keurmerk bevestigd nogmaals dat wij ons aan de aan de Nederlandse Wetgeving houden en dat we ons committeren aan de Qshops gedragsregels.

Even wat korte opmerkingen over Qshops:

- Zij snel erg snel VOOR de webwinkel
- Er zijn meer mensen die klagen dat Qshops zich NIET houd aan de wettelijke regels mbt terugsturen

Google maar eens op Qshops en betrouwbaar:

Leuke quote van Tros Radar:
Ook TROS Radar heeft al eens over de praktijken van Qshops geschreven:

Neem bijvoorbeeld de webwinkel fietszitjes.nl. Deze winkel, met het 'Q-shops keurmerk' hanteert de vreemde regel dat je het artikel niet mag retourneren als je het uit de originele verpakking hebt gehaald, of wanneer je op de verpakking hebt geschreven. Wanneer we bellen met "Q-shops keurmerk", zeggen ze dat 'Als u dat met het bedrijf bent overeengekomen, dat dan zo is.' Hiermee stelt "Q-shops keurmerk" de algemene voorwaarden van de webwinkel, boven de wettelijke regels.

Of van Kassa:
http://kassa.vara.nl/tv/afspeelpagina/fragment/wildgroei-aan-keurmerken-voor-webwinkels/speel/1/?vHash=c749c73j

Goedgekeurde keurmerken
De elf keurmerken die zonder enige controle onze website certificeren met hun keurmerk zijn:

Webwinkel Keur
Safe 2 Shop
Friendly Shops
Uw Keurmerk
Keurmerk Veilig Winkelen
Webshop Toppers
MKB Keurmerk
Webshop Select
BetterShop
Webkeurmerk Nederland
Digikeur

Bij twee keurmerken zijn we nog in onderhandeling:

MKBok
Thuiswinkel Keurmerk

Bij deze vijf zijn we afgekeurd:

Thuiswinkel Waarborg
Stg Webshop Keurmerk
Keuronline
Qshops
Keurmerk Totaal

Dus Qshops is nu niet echt betrouwbaar... Handig voor jullie Filmspeler.nl ;)

ve
door verwijderd - Aug 26, 2015 om 20:24
0 Antwoorden / 0 Vragen

Of Filmspeler wordt bij 'Thuiswinkel Waarborg' of 'Stichting Webshop Keurmerk' niet geaccepteerd (m.a.w. hij voldoet niet aan de voorwaarden die gesteld zijn door deze bonafide keurmerken), of Jack W. is zo geslepen, dat hij zo'n 'cowboy-keurmerk' heeft uitgekozen (iedereen kan namelijk een keurmerk beginnen).

Om nog een voorbeeld te geven van zo'n 'cowboy-keurmerk': .
De eigenaar hiervan is ook eigenaar van één of meerdere ticketbureaus, die * * genoemd zijn.

Hoezo onpartijdig / neutraal.....

ve
door verwijderd - Aug 29, 2015 om 09:30
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik had twee spelers gekocht. Ik was niet helemaal tevreden en werd (in de avond) prima geholpen. Wel besloten om mijn tweede speler die nog verzegeld was terug te sturen. Hierover contact gehad. Woensdag teruggestuurd en vrijdag had ik het geld al terug. Dat mag ook gezegd worden

ve
door verwijderd - Aug 29, 2015 om 11:45
0 Antwoorden / 0 Vragen

henkie1109 schreef op zaterdag 29 aug 2015, 09:30: Ik had twee spelers gekocht. Ik was niet helemaal tevreden en werd (in de avond) prima geholpen. Wel besloten om mijn tweede speler die nog verzegeld was terug te sturen. Hierover contact gehad. Woensdag teruggestuurd en vrijdag had ik het geld al terug. Dat mag ook gezegd worden

Uiteraard mag dat 'gezegd' worden. Wel vind ik het vreemd dat op de Kassasite personen zich alléén registreren om een bepaald bedrijfje op te hemelen en vervolgens blijft het daarbij en hoort (leest) men verder niets meer van de nieuwe Kassagebruiker. Dat is al vele malen aangetoond.

ve
door verwijderd - Aug 30, 2015 om 12:33
0 Antwoorden / 0 Vragen

Beste filmspeler.
Hartelijk dank voor uw antwoord. Ik ben echt heel erg blij dat ik nu eindelijk een manier gevonden heb om met u te corresponderen.

Ik probeer het nu al 3 weken lang via het reactie formulier op bol.com, de klantenservice van bol.com (volgens hun bent u op vakantie??) en via uw website, maar nog altijd 0 reacties. En om u voor 80cent / minuut te gaan bellen, gaat me echt te ver.

Wij hebben na aanleiding van een item op radio 1 in een opwelling de mediaspeler besteld, en deze de volgende dag al in huis ontvangen. Met wat hulp van een buurjongen hem aangezet en aangekeken. Helaas moet ik concluderen dat dit hopeloos te ingewikkeld is voor ons......

Omdat bol.com nogal reclame maakt over het terug kunnen sturen, het apparaat netjes in de doos ingepakt, en terug gestuurd. In de overtuiging dat het kastje gewoon door u geaccepteerd zal worden.

En toen..... werd het stil...... Inmiddels de 2e herrinering van bol.com ontvangen, en toch maar betaald. Maar nu heb ik betaald, en hoor ik helemaal niks meer....

om eerlijk te zijn word ik nu wel een beetje zenuwachtig, en wat aangebrand.....

Ik heb weinig verstand van het hele juridische verhaal hierboven. Maar om eerlijk te zijn vind ik het jammer dat u niet DUIDELIJK op uw website zet, dat hij niet retour te zenden is, wanneer je hem aangezet heb..... Vooral op de bol.com site staat overal het verhaal dat je het retour kan zenden....

maargoed..... Wat nu?
Ik hoop nog altijd dat u het kastje gewoon accepteerd, aangezien u hem waarschijnlijk al lang aan een ander verkocht heeft. (ik begrijp dat u na het NOS item gouden zaken doet). Als u vast blijft houden aan uw standpunt, heb ik geen zin in verder gezeur, en verkoop ik hem zelf wel via marktplaats. Maar nogmaals, LAAT aub wat van u weten......

ps, het kopieren van de software vind ik wel een raar argument...... Dat kan iemand die hem bezit toch ook doen, en verdelen over het internet?

ve
door verwijderd - Aug 30, 2015 om 12:40
0 Antwoorden / 0 Vragen

casev schreef op zondag 30 aug 2015, 12:33: n......

ps, het kopieren van de software vind ik wel een raar argument...... Dat kan iemand die hem bezit toch ook doen, en verdelen over het internet?

Het kopiëren is inderdaad onzin, filmspeler koop deze dingen in en gaat dan ook zelf de software erop programmeren. Het is niet dat hij ze net als apple zelf ontwikkelt en laat fabriceren.. Daardoor kan hij ze ook niet verzegeld versturen omdat hij ze zelf open maakt en er aan gaat sleutelen.

ve
door verwijderd - Sep 5, 2015 om 22:31
0 Antwoorden / 0 Vragen

Beste Filmspeler.nl

We zijn al weer een week verder. U heeft het waarschijnlijk hardstikke druk, of bent nog lekker met vakantie? Maar zou u misschien mijn vraag hierboven willen beantwoorden??? Hoeft niet in het openbaar hier op dit forum, maar dan toch op zijn minst via mijn emailadres..... ?

ve
door verwijderd - Sep 22, 2015 om 09:16
0 Antwoorden / 0 Vragen

En alweer dik 2 weken verder.

Filmspeler.nl is blijkbaar van de aardbodem verdwenen.... Net als mijn centjes.

Godzijdank heb ik via bol.com besteld, die ook geen contact meer hebben kunnen krijgen met filmspeler.nl

Zij hebben me in een email vanmorgen beloofd het geld terug te storten op mijn rekening.....

Nogmaals: BOL.com Hardstikke bedankt! En filmspeler.nl ? Ik kan alleen maar hopen dat er geen mensen zijn die direkt via hun website bestellen, want dan kan je zeker fluiten naar je geld....

ve
door verwijderd - Sep 22, 2015 om 10:48
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb via AfterPay een betaling nog staan van ergens in juni. Ik ben nu zo ver dat er een incassobureau zou moeten komen. En ben vooralsnog niet in staat om die betaling te vol doen! Van filmpspeler.nl hoor ik ook geen woord van, zelfs niet als AfterPay contact probeert te leggen.

ve
door verwijderd - Sep 23, 2015 om 10:33
0 Antwoorden / 0 Vragen

mike95 schreef op dinsdag 22 sep 2015, 10:48: Ik heb via AfterPay een betaling nog staan van ergens in juni. Ik ben nu zo ver dat er een incassobureau zou moeten komen. En ben vooralsnog niet in staat om die betaling te vol doen! Van filmpspeler.nl hoor ik ook geen woord van, zelfs niet als AfterPay contact probeert te leggen.

Bij mij hetzelfde Mike, ik ga never betalen aan deze oplichter. Afterpay gaat dit ook regelen net als bol.com neem ik aan. En zoals eerder aangegeven heb ik het apparaat niet eens

ve
door verwijderd - Sep 23, 2015 om 11:13
0 Antwoorden / 0 Vragen

rikkok81 schreef op woensdag 23 sep 2015, 10:33:
mike95 schreef op dinsdag 22 sep 2015, 10:48: Ik heb via AfterPay een betaling nog staan van ergens in juni. Ik ben nu zo ver dat er een incassobureau zou moeten komen. En ben vooralsnog niet in staat om die betaling te vol doen! Van filmpspeler.nl hoor ik ook geen woord van, zelfs niet als AfterPay contact probeert te leggen.

Bij mij hetzelfde Mike, ik ga never betalen aan deze oplichter. Afterpay gaat dit ook regelen net als bol.com neem ik aan. En zoals eerder aangegeven heb ik het apparaat niet eens

check andere met TNT Post of het pakketje nog bij afhaal punt ligt en laat het retourneren. Dit gebeurt kosteloos. Dan heb je in ieder geval IETS. Nu heb je geen box en je moet betalen...

Ik heb hem 2de hands op marktplaats verkocht, 100 euro.. beter iets dan niets..

sterkte!

ve
door verwijderd - Sep 23, 2015 om 21:53
0 Antwoorden / 0 Vragen

mduijm schreef op woensdag 23 sep 2015, 11:13:
rikkok81 schreef op woensdag 23 sep 2015, 10:33:
mike95 schreef op dinsdag 22 sep 2015, 10:48: Ik heb via AfterPay een betaling nog staan van ergens in juni. Ik ben nu zo ver dat er een incassobureau zou moeten komen. En ben vooralsnog niet in staat om die betaling te vol doen! Van filmpspeler.nl hoor ik ook geen woord van, zelfs niet als AfterPay contact probeert te leggen.

Bij mij hetzelfde Mike, ik ga never betalen aan deze oplichter. Afterpay gaat dit ook regelen net als bol.com neem ik aan. En zoals eerder aangegeven heb ik het apparaat niet eens

check andere met TNT Post of het pakketje nog bij afhaal punt ligt en laat het retourneren. Dit gebeurt kosteloos. Dan heb je in ieder geval IETS. Nu heb je geen box en je moet betalen...

Ik heb hem 2de hands op marktplaats verkocht, 100 euro.. beter iets dan niets..

sterkte!

Mijn apparaat is bij hem binnengekomen en daar heb ik een foto van dat hij het apparaat heeft.
Mijne heb ik terug gestuurd omdat alles in de dood gegooid leek te zijn afstands bediening die echt te ranzig van worden was. Uiteraard heb ik het apparaat even aangesloten even kijken of het wat was, uiteindelijk bleek het niks voor mij te zijn en heel veel applicaties werkte simpel weg gewoon niet.

Hij was berijdt om de afterpay betaling stop te zetten als ik mijn eerdere reactie zou verwijderen van kassa.nl. Maar ik zou niet weten hoe dat moet en zie die de optie ook niet.

ve
door verwijderd - Sep 23, 2015 om 22:59
0 Antwoorden / 0 Vragen

Beste Mike95 en andere gedupeerde.

ook ik ben erin ingetrapt en ook heeft Jack mij bedreigt geen geld terug te storten, omdat ik het kastje had aangezet.
nadat ik op dit forum mij negatief uitliet over zijn zaken heeft hij mij ook gedwongen het van het forum te laten verwijderen.
uiteindelijk kreeg ik mijn geldt terug.

erg vervelend te horen dat er nog steeds mensen zijn die zo'n oud kastje in een nieuw doosje kopen.

als iemand een idee heeft om onze krachten te bundelen ben ik bereid een recht zaak tegen die gozer aan te spannen.

Gegroet en hou me op de hoogte

ve
door verwijderd - Sep 24, 2015 om 00:11
0 Antwoorden / 0 Vragen

mduijm schreef op woensdag 23 sep 2015, 11:13:
rikkok81 schreef op woensdag 23 sep 2015, 10:33:
mike95 schreef op dinsdag 22 sep 2015, 10:48: Ik heb via AfterPay een betaling nog staan van ergens in juni. Ik ben nu zo ver dat er een incassobureau zou moeten komen. En ben vooralsnog niet in staat om die betaling te vol doen! Van filmpspeler.nl hoor ik ook geen woord van, zelfs niet als AfterPay contact probeert te leggen.

Bij mij hetzelfde Mike, ik ga never betalen aan deze oplichter. Afterpay gaat dit ook regelen net als bol.com neem ik aan. En zoals eerder aangegeven heb ik het apparaat niet eens

check andere met TNT Post of het pakketje nog bij afhaal punt ligt en laat het retourneren. Dit gebeurt kosteloos. Dan heb je in ieder geval IETS. Nu heb je geen box en je moet betalen...

Ik heb hem 2de hands op marktplaats verkocht, 100 euro.. beter iets dan niets..

sterkte!

Ik heb de speler binnen de tijd aangetekend teruggestuurd en heb daarvan bewijs van een printscreen met handtekening. Dit is ook in het bezit van afterpay, ik ga er dan ook van uit dat ze de verplichting uiteindelijk kwijt schelden.. En geen zaken meer met fimlspeler doen omdat ook zij geen contact met hem krijgen.

ve
door verwijderd - Oct 4, 2015 om 22:07
0 Antwoorden / 0 Vragen

In augustus heb ik een mediaplayer X9 gekocht. Een grote fout, blijkt achteraf. Ik google altijd wel even voordat ik een bestelling plaats en zo heb ik ook hier op deze site de ervaringen gelezen. Deze ervaringen zijn vooral negatief als het op retourneren aan komt, maar ik dacht ach, hoe groot is de kans dat ik het ding wil retourneren. Ik heb de gok gewaagd en dus toch zo'n ding besteld. De meeste reviews op het internet zijn immers allemaal positief. Intussen kan ik concluderen dat die reviews (o.a. op filmspeler.nl en op het forum van filmspeler) zwaar door Jack Wullems gecensureerd worden. Al mijn negatieve opmerkingen worden binnen no time van het forum verwijderd. Ook klachten van andere gedupeerden waar ik mee in contact ben gekomen, worden verwijderd van het forum. Ja, als je alle negatieve verhalen tegen houdt, dan kun je jezelf wel lekker verkopen. Geloof dus niets van de reviews op de site en het forum van filmspeler, het is één en al censuur!

Toen ik mijn X9 bestelde, stond op de website nog een levertijd van 1 dag. In verband met grote drukte heeft het uiteindelijk 20 dagen geduurd voor ik de speler geleverd kreeg. Ik lees elders dat meneer met vakantie was, wat de echte reden is van de late levering weet ik nog steeds niet. Een dag na levering gingen wij met vakantie. Ik heb de speler dus pas na mijn vakantie echt kunnen gebruiken en testen. Al snel kwam ik er achter dat het een apparaat van niks was. Loopt om de haverklap vast, ondertiteling werkt niet goed, de meeste oudere films, docu's en series zijn niet te vinden en ondanks dat ik een ‘snelle’ V2 had, is het een abnormaal traag ding. Ik was niet tevreden, dus ik vroeg of ik hem terug kon sturen. Natuurlijk ging Jack daar niet mee akkoord. Intussen weet ik dat meneer er alles aan doet om niets terug te hoeven nemen.

Tijdens de koop moest ik akkoord gaan met de algemene voorwaarden en in die voorwaarden staat iets over het vervallen van recht op retour bij het verbreken van de verzegeling van muziek, films en computersoftware (punt 10.11). De X9 is een speler, dus hardware. Dit valt niet onder dit punt van de algemene voorwaarden. Ergens in de kleine lettertjes op de website zelf staat dat filmspeler.nl vindt dat ook de X9 onder punt 10.11 van de algemene voorwaarden valt. Maar met de tekst op de website ben ik tijdens de koop niet akkoord gegaan, enkel met de tekst in de algemene voorwaarden. Dit wordt dus door Jack onterecht gebruikt om een retourvraag te kunnen weigeren. Daar komt bij dat de mediaspeler niet verzegeld was toen ik hem ontving. Er zat een plastic folie om de doos, maar geen verzegeling. Dus heb ik ook geen verzegeling verbroken. Nogmaals een reden waarom 10.11 uit de algemene voorwaarden niet geldig is. Dit is door juristen van consuwijzer ook bevestigd (lees verderop).

Na enkele keren mailen kreeg ik te horen dat ik 'dan maar juridische bijstand in moest schakelen'. Alles om maar geen verkocht prul terug te hoeven nemen. Geld is binnen, dat is het doel. Klanttevredenheid staat absoluut niet in het vocabulaire van Jack Wullems. Ik heb contact opgenomen met ‘het keurmerk’ van de website, Qshops. Het enige wat qshops doet, is de letterlijke mail die ik hen heb gestuurd, doorsturen naar filmspeler.nl. Verder niets. Het keurmerk Qshops stelt werkelijk helemaal niets voor. Ze zijn er puur voor de verkoper. Een logo van een keurmerk op de site is het enige doel van Qshops en de aangesloten winkels. Ze doen helemaal niets voor gedupeerde klanten, alleen het door sturen van je e-mail.

Na het contact met het flutkeurmerk Qshops, heb ik contact gezocht met consuwijzer. Ik werd terug gebeld door één van hun juristen. Het blijkt dat filmspeler inderdaad onterecht schermt met het punt 10.11 uit de algemene voorwaarden. De speler is niet verzegeld, dus dit punt gaat in dit geval niet op. Helaas heb ik zelf niet binnen de wettelijke 14 dagen aangegeven dat ik de speler wilde retourneren. Dit kwam omdat het 20 dagen heeft geduurd voordat ik het ding geleverd kreeg, en dus in mijn vakantie niet heb kunnen testen. Maar helaas is de wet hierin strikt. 14 dagen zichttermijn is 14 dagen zichttermijn, ook als de levertijd 20 keer langer is dan beloofd. Ik heb dus zelf geen poot om op te staan, daarom wil ik via deze post andere mogelijke gedupeerden waarschuwen.

Voor de mensen die dit lezen en toch nog van plan zijn een X9 aan te schaffen: Denk drie keer na voor je het doet. De X9 is een speler die op de website aliexpress.com te koop is voor €31. Dit is echt exact het zelfde apparaat, maar dan met andere software. Betere software. Filmspeler koopt de apparaatjes via aliexpress (of een vergelijkbare aanbieder), en zet er nieuwe software op. Deze nieuwe software is vele malen slechter dan de originele software. Je koopt dus een speler van 31 voor 180 euro en dan zit er op die speler ook nog eens slechtere software dan op de originele speler van 31 euro. En als je op aliexpress iets koopt waarover je niet tevreden bent, dan krijg je je geld altijd terug. Dus je kunt kiezen tussen 31 euro met goede software en zekerheid, of 180 euro met brakke software en zeker nooit je geld terug. Zoek op aliexpress naar een ‘vensmile mxq android tv box’ en je hebt exact hetzelfde apparaat voor drie tientjes! Ik heb deze intussen en ik ben er vele malen meer tevreden over dan over die brakke X9! Voor diegenen die al een X9 besteld hebben, maar nog niet ontvangen: pak het ding niet uit en stuur het terug. Dit is de enige manier waarop filmspeler.nl je je geld terug zal geven. En voor diegenen die het ding al hebben uitgepakt maar toch terug willen sturen: punt 10.11 uit de algemene voorwaarden is niet van toepassing (aldus de juristen van consuwijzer), aangezien het apparaat niet verzegeld geleverd wordt! Maar aangezien filmspeler zich hier achter blijft verschuilen, zul je toch je rechtsbijstand in moeten schakelen om je geld, waar je recht op hebt, terug te krijgen.

Verder wil ik iedereen die problemen heeft met filmspeler.nl vragen om contact te zoeken met consuwijzer (www.consuwijzer.nl). Ze zijn bezig om klachten over filmspeler te verzamelen. Op het moment dat ik contact zocht met consuwijzer, hadden ze nog niet genoeg klachten om actie te ondernemen. Maar als iedereen zijn klacht bij consuwijzer meldt, dan kan consuwijzer uiteindelijk gerechtelijke stappen ondernemen tegen deze oplichter! Als je mijn ervaringen nodig hebt om verdere stappen te ondernemen, sta ik daar voor open. Alleen heb ik geen poot om op te staan, maar samen staan we sterk.

Ik weet het: het is veel tekst. Daarom de samenvatting: koop geen X9, maar bestel exact hetzelfde apparaat op aliexpress voor een zesde van de prijs!

ve
door verwijderd - Oct 4, 2015 om 22:15
0 Antwoorden / 0 Vragen

@barrie b.

top verhaal, bedankt dat je dit hebt neergezet. Tip voor jou, op marktplaats krijg je er zo 100 euro voor... dan heb je nog iets van je geld terug..

En iedereen die een echt apparaat wilt kopen. Kijk eens op forum van de website: www.kodi.tv. Daar staan veel tips en koop adviezen.

Ben zelf Openelec gaan gebruiken, www.openelec.tv. Die verkopen ook een box. Ben zelf niet gelieerd met deze websites! De software e.d. is allemaal opensource!

ve
door verwijderd - Oct 4, 2015 om 22:32
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hoewel mijn mediaplayer van filmspeler gewoon goed werkt heeft een vriend van me ook bij aliexpress gekocht. Voor zo'n 3 tientjes heb je een prima speler inderdaad.
Ik ben het er dus wel mee eens dat het veels te duur is bij filmspeler.

ve
door verwijderd - Oct 4, 2015 om 22:40
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb mijn mediaspeler gelukkig bij www.media24store.nl gekocht en die speelt perfect alles af. En ook de service als je bijv. vragen hebt is daar prima!

ve
door verwijderd - Oct 4, 2015 om 22:41
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ja maar wel voor 120eu mee daar ook. Das nogal een verschil

ve
door verwijderd - Oct 4, 2015 om 23:37
0 Antwoorden / 0 Vragen

mduijm schreef op zondag 4 okt 2015, 22:15: @barrie b.

top verhaal, bedankt dat je dit hebt neergezet. Tip voor jou, op marktplaats krijg je er zo 100 euro voor... dan heb je nog iets van je geld terug..

En iedereen die een echt apparaat wilt kopen. Kijk eens op forum van de website: www.kodi.tv. Daar staan veel tips en koop adviezen.

Ben zelf Openelec gaan gebruiken, www.openelec.tv. Die verkopen ook een box. Ben zelf niet gelieerd met deze websites! De software e.d. is allemaal opensource!

Ter info, een reactie op mijn vorige post:

13 minuten na het plaatsen van mijn verhaal hier op deze consumentensite, kreeg ik een mail van filmspeler met de melding dat er aangifte tegen me is gedaan wegens smaad. Maximale boete €15.000 schrijft meneer. Ik kreeg inderdaad ook een automatisch gegenereerde mail van de site van de politie, met de melding dat filmspeler.nl aangifte heeft gedaan. Zo blijkt maar weer met wat voor bedrijf we hier te maken hebben.

Ik heb enkel mijn ervaring en mening geplaatst op een openbaar forum voor consumentenproblemen. Ik heb niets verzonnen, ik heb alleen de waarheid gesproken. Ik denk dus dat het met die aanklacht ook wel mee zal vallen...

ve
door verwijderd - Oct 4, 2015 om 23:46
0 Antwoorden / 0 Vragen

Beste barrie b,

Iedereen heeft problemen met filmspeler. Goed dat je jouw verhaal verteld, mocht je mede gedupeerden nodig hebben in jouw verweer ben ik beschikbaar. Ik zal consuwijzer contacten morgen

Fyi ik heb mijn geschil aangemeld via qshops nu bij geschilonline.nl dit schijnt een geschillencommissie te zijn van het keurmerk... To be continued

Mvg Rik

ve
door verwijderd - Oct 4, 2015 om 23:58
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ter info. Heb dit forum onderwerp doorgestuurd naar de redactie van Kassa met de vraag erbij of het geen goed onderwerp voor TV is.

ve
door verwijderd - Oct 5, 2015 om 09:22
0 Antwoorden / 0 Vragen

barrie b schreef op zondag 4 okt 2015, 23:37: 13 minuten na het plaatsen van mijn verhaal hier op deze consumentensite, kreeg ik een mail van filmspeler met de melding dat er aangifte tegen me is gedaan wegens smaad. Maximale boete €15.000 schrijft meneer. Ik kreeg inderdaad ook een automatisch gegenereerde mail van de site van de politie, met de melding dat filmspeler.nl aangifte heeft gedaan. Zo blijkt maar weer met wat voor bedrijf we hier te maken hebben.

Barrie, mocht je deze zaak willen laten voorkomen (voor zover deze door gaat), zou je dan hier de zittingsdatum/tijdstip + plaats kunnen plaatsen?
M.i. zal de zaal vol zitten met slachtoffers.

Deze Jack W. zet zich zelf weer eens 'goed' in de kijker en maakt zich wéér zelf behoorlijk belachelijk. Maar wel goed voor toekomstige klanten-in-spé. Hopelijk haken zij op tijd af.

En dat dit 'bedrijfje' alle negatieve reacties van zijn site haalt, is inherent aan onbetrouwbare 'bedrijfjes'.

Bouw voor jezelf een dossier op. Noteer alles op chronologische wijze met datum, tijdstip...... enz. enz.

Succes !!

ve
door verwijderd - Oct 5, 2015 om 10:34
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik weet niet waarom ik anders behandeld ben dan de meeste personen hierboven maar na het lezen van de bovenstaande reakties wil ik toch even mijn ervaring kwijt.

Na de befaamde NOS uitzending in een opwelling de X9 besteld. Ik kreeg al snel een mailtje dat door de toegenomen belangstelling de levering wel 10 dagen op zich kon laten wachten.
De dag erop was ik aan het Googlen en op zoek naar recensies over deX9 en kwam zodoende op dit forum terecht. Ook toen waren er al heel veel negatieve reakties en kreeg ik spijt dat ik de X9 had besteld. Per email annuleerde ik direct de bestelling en vertelde daarin ook dat ik dat deed omdat ik dit forum had gelezen.
De annulering werd tot mijn verrassing vlot en keurig afgehandeld waarvoor ik de firma dus bedankte. Zij vroegen of ik dat ook op dit forum wilde verwoorden en dat heb ik dus gedaan.
Ik vond het trouwens wel komisch dat mijn positieve verhaal bij sommigen overkwam of dat filmspeler en ik dezelfde persoon zouden zijn en dat is dus absoluut niet het geval. Ik ken dit bedrijf niet en heb op geen enkele manier enige relatie met wie dan ook die bij dit bedrijf werkzaam is.

Enige tijd later kreeg ik van Filmspeler spontaan het aanbod om gratis een mediaplayer te ontvangen en uit te proberen. Gratis is natuurlijk altijd goed en ik ben daarmee akkoord gegaan. Omdat zij eerst de reguliere bestellingen wilden verwerken duurde het een paar weken voordat ik de player thuis had. Inmiddels heb ik deze keurig ontvangen en maak er al een week of 3 gebruik van.
Ik heb beloofd mijn mening op dit forum te plaatsen en zal dat dus bij deze doen.

Bij het openmaken van de verpakking viel me op dat er alleen een A4'tje was bijgesloten met een verkorte beschrijving hoe de boel moest worden aangesloten. Met de belofte van een review in mijn achterhoofd begon ik de handleiding dus kritisch te volgen en kwam al snel wat verschillen tegen die op het tv scherm anders werden weergegeven dan wat de handleiding vertelde. Omdat ik ruim 25 jaar als ICTer werkzaam ben waren deze onvolkomenheden snel opgelost maar ik kan me voorstellen dat een huis, tuin en keuken gebruiker op dat punt al in de knoei komt.
Na de installatie was er geen verdere uitleg of handleiding aanwezig en moest ik dus gaan puzzelen hoe de software functioneert. Uiteindelijk na alle icoontjes een keer te hebben aangeklikt en verschillende dingen te hebben uitgeprobeerd begon ik het apparaat te begrijpen. Inmiddels heb ik na 3 weken al de nodige films mogen bekijken en heb ik paar keer een vastloper gehad die met een uit en aan reset weer was opgelost.Van een mediaplayer verwacht je geen vastlopers maar goed ik heb er niet zo'n probleem mee. Op de vraag of ik tevreden ben met dit apparaat? Tja ik weet nu hoe het werk maar ben daarmee wel de enige bij mij thuis. Echt gebruikers vriendelijk is het niet maar het doet wel wat het moet doen zodra je de software begrijpt.
Wat ik persoonlijk van dit apparaat heel handig vindt is de mogelijkheid om alternatieve ondertitels te kunnen downloaden (tijdens het afspelen van een film) en eventueel geluid en ondertitel weergave te synchroniseren. Van deze optie's heb ik al vaak met plezier gebruik gemaakt.

Ik snap best dat er nu mensen zijn die zich afvragen waarom ik nou juist anders behandeld ben dan hun maar daar heb ik geen antwoord op. Ik kan niets anders zeggen dan dat ik netjes ben behandeld en heb daar zelfs een gratis mediaplayer aan over gehouden.

ve
door verwijderd - Oct 22, 2015 om 13:35
0 Antwoorden / 0 Vragen

Episode 1000000

Inmiddels via het keurmerk Qshops (Keurmerk van filmspeler) door verwezen naar de geschillencommissie van Qshops. www.geschilonline.com daar de zaak voor gelegd en net uitspraak gekregen namelijk het volgende :

Beoordeling Geschil Online
In dit geval gaat het kort gezegd om de vraag of verkoper zich terecht beroept op de wettelijke
uitzondering op het recht van retour, onder verwijzing naar de algemene voorwaarden.
Voor een succesvol beroep van verkoper op de uitzonderingsregeling voor het recht van retour dient
de verkoper de koper voorafgaand aan de koop er over te informeren dat voor het product dat de
koper wenst te kopen een uitzondering geldt voor het retourbeleid.
De verkoper meldt dat in het bestelproces verwezen wordt naar de algemene voorwaarden die
geaccepteerd moeten worden en naar de verpakking waarop dit staat vermeldt.
Indien een product is uitgesloten van het herroepingsrecht (bijv. maatwerk/verzegelde
hyg.producten) dan moet dit specifiek staan bij het product zelf, bijv. in productomschrijving. De
enkele verwijzing naar de algemene voorwaarden is hiervoor niet voldoende.

Conclusie
Aangezien niet is gebleken dat de koper voorafgaand aan de koop voldoende is geïnformeerd over de
uitsluiting van het recht van retour, kan de klant met succes gebruik maken van zijn
herroepingsrecht. Het product is geretourneerd.
Gezien het bovenstaande is ons oordeel dat Filmspeler.nl het aankoopbedrag van de mediaplayer
inclusief eventuele verzendkosten binnnen 14 dagen na vandaag dient terug te betalen aan de klant.
Verzoek aan de klant is om bij ons te melden indien het aankoopbedrag niet binnen deze termijn is
gerestitueerd.
Deze uitspraak is bindend en tegen deze uitspraak is geen beroep mogelijk

Vervolgens de heer Jack Wullens gevraagd nu eindelijk de betalingsverplichting af te melden..

Hierop het volgende antwoord ontvangen van dhr jack:
Beste kok,
Zoals vermeld word de creditering niet uitgevoerd op basis van 100% gebruikersschade.

Dit is ook gemeld bij de geschil online.

Met vriendelijke groet / With kind regards,
Jack

Goed de zaak weer terug gelegd maar zelfs zijn eigen keurmerk en de geschillencommissie respecteert filmspeler.nl blijkbaar niet...

ve
door verwijderd - Oct 26, 2015 om 18:58
0 Antwoorden / 0 Vragen

rikkok81 schreef op donderdag 22 okt 2015, 13:35: Goed de zaak weer terug gelegd maar zelfs zijn eigen keurmerk en de geschillencommissie respecteert filmspeler.nl blijkbaar niet...

Hieruit blijkt maar weer dat dit een malafide 'bedrijfje' is.

Op zijn * * staat o.a. het volgende:
"Mocht er niet tot een oplossing gekomen zijn kunt u terecht bij de geschillencommissie van Stichting Webshop Keurmerk of Thuiswinkel.org. De geschillencommissie kunt u hier vinden: www.sgc.nl"

Heel vreemd, hij is nog niet eens aangesloten bij Stichting Webshop Keurmerk, de aanvraag loopt nog......

Ook bij Thuiswinkel.org is dit 'bedrijfje' niet te vinden. Mogelijk dat daar ook de aanvraag nog loopt. Maar als hij zich niet houdt aan de uitspraak van een geschillencommissie, vermoedt ik dat die aanvragen niet gehonoreerd worden.

Maar verwijzen naar een geschillencommissie, in het algemeen, heeft toch geen zin, hij houdt zich daar toch niet aan. M.a.w. hij heeft toch de lak aan een uitspraak van een geschillencommissie.

Dan vermeld hij groot het volgende op zijn website: 0900-3456773 (0.80ct p.m)
Hoewel hij met dit dure nummer niet direct verwijst naar zijn klantenservice, is dit wel een geniepige manier van doen. Daar dit het enige nummer is dat vermeld wordt op zijn website, zal iedereen, die hem c.q. zijn 'klantenservice' wil bellen, dat dure telefoonnummer moeten bellen.

Consuwijzer schrijft het volgende:
"Gebruikt de aanbieder het informatienummer voor de klantenservice? Dan kan de ondernemer u een bedrag per gesprek in rekening brengen. Het bedrag mag niet meer zijn dan 1 euro per gesprek. Dat is een vast bedrag. U betaalt naast het vaste bedrag ook de gebruikelijke belkosten."

Ook daar heeft hij de lak aan.

Ook schrijft hij: "Garantie wil zeggen dat een product datgene moet doen wat de consumente er in alle redelijkheid van mag verwachten. Uitgezonderd hiervan zijn accu's, waarvoor een andere garantietermijn kan gelden."

Heel vreemd, nergens in BW7 zie ik de uitzondering over accu's staan.......

Dus, zoals zo vaak, zet hij zo maar wat op z'n site, of het nu klopt of niet.

ve
door verwijderd - Nov 6, 2015 om 15:37
0 Antwoorden / 0 Vragen

MONDDOOD gemaakt
Uw account is momenteel verbannen van dit forum. Reden voor verbanning: Spam
Deze verbanning zal worden opgeheven op: Nooit (u bent permanent verbannen).

Jack W duld geen tegen spraak!!!

ve
door verwijderd - Nov 6, 2015 om 16:15
0 Antwoorden / 0 Vragen

JacK W van FilmSpeler heeft contact opgenomen en wordt aan een oplossing gewerkt.

U hoort hoe dit (en snel ) wordt opgelost.

ve
door verwijderd - Nov 8, 2015 om 16:00
0 Antwoorden / 0 Vragen

In juli 2015 de X9 V1 (€ 159,95) bij Filmspeler.nl gekocht, na lovende reviews op deze site. Deed het even goed, maar plotseling zwart beeld. Mail gestuurd naar filmspeler.nl, kon pas na 2 weken op gereageerd worden ivm drukte. De reactie na 2 weken was een standaard mail dat je aan een aantal bestanden moet downloaden en de speler helemaal zelf opnieuw moet installeren. Inmiddels hebben we dit al 7 keer moeten doen.Opnieuw een mail gestuurd en nu wordt er naar een forum doorverwezen. Op dit forum krijg je alleen het advies om de laatste software te installeren, want er komt iedere keer nieuwe software uit. Het forum staat overigens vol met mensen met dezelfde klachten.
Ook weer gedaan en het apparaat valt weer uit. Ik wil hem graag onder garantie laten repareren, maar je mag hem wel terug sturen voor reparatie, maar je moet wel even 12,95 aan filmspeler.nl betalen voor de verzend kosten, naast de verzendkosten die je al hebt gemaakt om het apparaat te retouren. Hierop een mail gestuurd, omdat dit gewoon te belachelijk voor woorden is en je raad het al doorverwezen naar het forum. Er staat geen telefoonnummer op de site. Inmiddels wordt ik bestookt met mailtjes van deze club. Ik kan upgrade software aanschaffen kosten € 69.95 en 3 jaar garantie (laat me niet lachen svp) en de laatste week omruil actie voor X9 V1 naar X9 V2 voor € 99,00
Ik schakel nu mijn rechtsbijstand in, want dit is te gek voor woorden.

ve
door verwijderd - Nov 8, 2015 om 19:39
0 Antwoorden / 0 Vragen

gerard1964 schreef op zondag 8 nov 2015, 16:00: Er staat geen telefoonnummer op de site.

Er stond wel een telefoonnummer op, als boven vermeld,maar die werd op een verboden wijze gebruikt: "0900-3456773 (0.80ct p.m)".
Zou dit nummer dus maar niet bellen. Daar gaat Jack W. dan weer veel extra geld (illegaal) aan 'verdienen'.

Na een klacht bij de verantwoordelijke instanties, is dit telefoonnummer niet meer te vinden....

Maar er staat ook nog een ander nummer op zijn : 036-8419467.

Op Marktplaats hanteert hij nog steeds dat 0900-nummer (waaruit blijkt dat hij gewoon de lak heeft aan de Nederlandse wetgeving).

Hij had een aanvraag lopen bij andere keurmerken. Hij misleidde iedereen door het volgende op zijn site te plaatsen: "Mocht er niet tot een oplossing gekomen zijn kunt u terecht bij de geschillencommissie van Stichting Webshop Keurmerk of Thuiswinkel.org. De geschillencommissie kunt u hier vinden: www.sgc.nl"). Dit laatste is door hem verwijderd. Hij is dus niet alleen op de vingers getikt, maar, aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid, ook gewoon geweigerd. Dit laatste had ik ook niet anders verwacht.

Zal mij benieuwen wanneer hij die onzin over de garantie m.b.t. de accu's verwijderd en..... hoe lang het duurt voordat hij er bij QShops uit geschopt (geroyeerd) wordt (gezien het verhaal van Rikkok81).

Al met al is dit een onbetrouwbaar / malafide 'bedrijfje', ook al omdat hij de klanten heeft misleid met die onzinnige verkooppraatjes op zijn website.

ve
door verwijderd - Nov 10, 2015 om 21:06
0 Antwoorden / 0 Vragen

bdevries2 schreef op maandag 5 okt 2015, 10:34: Ik weet niet waarom ik anders behandeld ben dan de meeste personen hierboven maar na het lezen van de bovenstaande reakties wil ik toch even mijn ervaring kwijt.

Na de befaamde NOS uitzending in een opwelling de X9 besteld. Ik kreeg al snel een mailtje dat door de toegenomen belangstelling de levering wel 10 dagen op zich kon laten wachten.
De dag erop was ik aan het Googlen en op zoek naar recensies over deX9 en kwam zodoende op dit forum terecht. Ook toen waren er al heel veel negatieve reakties en kreeg ik spijt dat ik de X9 had besteld. Per email annuleerde ik direct de bestelling en vertelde daarin ook dat ik dat deed omdat ik dit forum had gelezen.
De annulering werd tot mijn verrassing vlot en keurig afgehandeld waarvoor ik de firma dus bedankte. Zij vroegen of ik dat ook op dit forum wilde verwoorden en dat heb ik dus gedaan.
Ik vond het trouwens wel komisch dat mijn positieve verhaal bij sommigen overkwam of dat filmspeler en ik dezelfde persoon zouden zijn en dat is dus absoluut niet het geval. Ik ken dit bedrijf niet en heb op geen enkele manier enige relatie met wie dan ook die bij dit bedrijf werkzaam is.

Enige tijd later kreeg ik van Filmspeler spontaan het aanbod om gratis een mediaplayer te ontvangen en uit te proberen. Gratis is natuurlijk altijd goed en ik ben daarmee akkoord gegaan. Omdat zij eerst de reguliere bestellingen wilden verwerken duurde het een paar weken voordat ik de player thuis had. Inmiddels heb ik deze keurig ontvangen en maak er al een week of 3 gebruik van.
Ik heb beloofd mijn mening op dit forum te plaatsen en zal dat dus bij deze doen.

Bij het openmaken van de verpakking viel me op dat er alleen een A4'tje was bijgesloten met een verkorte beschrijving hoe de boel moest worden aangesloten. Met de belofte van een review in mijn achterhoofd begon ik de handleiding dus kritisch te volgen en kwam al snel wat verschillen tegen die op het tv scherm anders werden weergegeven dan wat de handleiding vertelde. Omdat ik ruim 25 jaar als ICTer werkzaam ben waren deze onvolkomenheden snel opgelost maar ik kan me voorstellen dat een huis, tuin en keuken gebruiker op dat punt al in de knoei komt.
Na de installatie was er geen verdere uitleg of handleiding aanwezig en moest ik dus gaan puzzelen hoe de software functioneert. Uiteindelijk na alle icoontjes een keer te hebben aangeklikt en verschillende dingen te hebben uitgeprobeerd begon ik het apparaat te begrijpen. Inmiddels heb ik na 3 weken al de nodige films mogen bekijken en heb ik paar keer een vastloper gehad die met een uit en aan reset weer was opgelost.Van een mediaplayer verwacht je geen vastlopers maar goed ik heb er niet zo'n probleem mee. Op de vraag of ik tevreden ben met dit apparaat? Tja ik weet nu hoe het werk maar ben daarmee wel de enige bij mij thuis. Echt gebruikers vriendelijk is het niet maar het doet wel wat het moet doen zodra je de software begrijpt.
Wat ik persoonlijk van dit apparaat heel handig vindt is de mogelijkheid om alternatieve ondertitels te kunnen downloaden (tijdens het afspelen van een film) en eventueel geluid en ondertitel weergave te synchroniseren. Van deze optie's heb ik al vaak met plezier gebruik gemaakt.

Ik snap best dat er nu mensen zijn die zich afvragen waarom ik nou juist anders behandeld ben dan hun maar daar heb ik geen antwoord op. Ik kan niets anders zeggen dan dat ik netjes ben behandeld en heb daar zelfs een gratis mediaplayer aan over gehouden.

ve
door verwijderd - Nov 10, 2015 om 21:10
0 Antwoorden / 0 Vragen

bdevries2 schreef op maandag 5 okt 2015, 10:34: Ik weet niet waarom ik anders behandeld ben dan de meeste personen hierboven maar na het lezen van de bovenstaande reakties wil ik toch even mijn ervaring kwijt.

Na de befaamde NOS uitzending in een opwelling de X9 besteld. Ik kreeg al snel een mailtje dat door de toegenomen belangstelling de levering wel 10 dagen op zich kon laten wachten.
De dag erop was ik aan het Googlen en op zoek naar recensies over deX9 en kwam zodoende op dit forum terecht. Ook toen waren er al heel veel negatieve reakties en kreeg ik spijt dat ik de X9 had besteld. Per email annuleerde ik direct de bestelling en vertelde daarin ook dat ik dat deed omdat ik dit forum had gelezen.
De annulering werd tot mijn verrassing vlot en keurig afgehandeld waarvoor ik de firma dus bedankte. Zij vroegen of ik dat ook op dit forum wilde verwoorden en dat heb ik dus gedaan.
Ik vond het trouwens wel komisch dat mijn positieve verhaal bij sommigen overkwam of dat filmspeler en ik dezelfde persoon zouden zijn en dat is dus absoluut niet het geval. Ik ken dit bedrijf niet en heb op geen enkele manier enige relatie met wie dan ook die bij dit bedrijf werkzaam is.

Enige tijd later kreeg ik van Filmspeler spontaan het aanbod om gratis een mediaplayer te ontvangen en uit te proberen. Gratis is natuurlijk altijd goed en ik ben daarmee akkoord gegaan. Omdat zij eerst de reguliere bestellingen wilden verwerken duurde het een paar weken voordat ik de player thuis had. Inmiddels heb ik deze keurig ontvangen en maak er al een week of 3 gebruik van.
Ik heb beloofd mijn mening op dit forum te plaatsen en zal dat dus bij deze doen.

Bij het openmaken van de verpakking viel me op dat er alleen een A4'tje was bijgesloten met een verkorte beschrijving hoe de boel moest worden aangesloten. Met de belofte van een review in mijn achterhoofd begon ik de handleiding dus kritisch te volgen en kwam al snel wat verschillen tegen die op het tv scherm anders werden weergegeven dan wat de handleiding vertelde. Omdat ik ruim 25 jaar als ICTer werkzaam ben waren deze onvolkomenheden snel opgelost maar ik kan me voorstellen dat een huis, tuin en keuken gebruiker op dat punt al in de knoei komt.
Na de installatie was er geen verdere uitleg of handleiding aanwezig en moest ik dus gaan puzzelen hoe de software functioneert. Uiteindelijk na alle icoontjes een keer te hebben aangeklikt en verschillende dingen te hebben uitgeprobeerd begon ik het apparaat te begrijpen. Inmiddels heb ik na 3 weken al de nodige films mogen bekijken en heb ik paar keer een vastloper gehad die met een uit en aan reset weer was opgelost.Van een mediaplayer verwacht je geen vastlopers maar goed ik heb er niet zo'n probleem mee. Op de vraag of ik tevreden ben met dit apparaat? Tja ik weet nu hoe het werk maar ben daarmee wel de enige bij mij thuis. Echt gebruikers vriendelijk is het niet maar het doet wel wat het moet doen zodra je de software begrijpt.
Wat ik persoonlijk van dit apparaat heel handig vindt is de mogelijkheid om alternatieve ondertitels te kunnen downloaden (tijdens het afspelen van een film) en eventueel geluid en ondertitel weergave te synchroniseren. Van deze optie's heb ik al vaak met plezier gebruik gemaakt.

Ik snap best dat er nu mensen zijn die zich afvragen waarom ik nou juist anders behandeld ben dan hun maar daar heb ik geen antwoord op. Ik kan niets anders zeggen dan dat ik netjes ben behandeld en heb daar zelfs een gratis mediaplayer aan over gehouden.

Hallo de vries,
Bedankt voor uw review.

Normaal gesproken bestellen onze klanten via onze webshop, en na de bestelling word de handleiding digital toegestuurd (waarom digitaal? Omdat de techniek binnen kodi verander vaak)

Doordat wij u de speler gratis hebben toegestuurd zijn wij dit heel stom vergeten. Het A4 was alleen bedoeld
Om een QuickStart te geven.
Via www.filmspeler.nl/support kunt u evt alsnog de handleiding vinden.

We wensen u alvast veel kijkplezier toe.

Team Filmspeler.NL

ve
door verwijderd - Nov 10, 2015 om 21:15
0 Antwoorden / 0 Vragen

bkreyns schreef op vrijdag 6 nov 2015, 16:15: JacK W van FilmSpeler heeft contact opgenomen en wordt aan een oplossing gewerkt.

U hoort hoe dit (en snel ) wordt opgelost.

Hallo Bkreyns,
We hebbe elkaar telefonisch gesproken vrijdag.
Ik heb via mijn collega's begrepen dat uw kaart in goede orde door u was ontvangen en dat alles goed
gelukt was.

Mocht u toch eea tegenaan gelopen zijn. Laat het ons gerust weten zodat wij dit met u kunnen oplossen.

Met vriendelijke groet,
Team Filmspeler.NL

ve
door verwijderd - Nov 11, 2015 om 15:43
0 Antwoorden / 0 Vragen

rikkok81 schreef op donderdag 22 okt 2015, 13:35: ........ Hierop het volgende antwoord ontvangen van dhr jack:
Beste kok,
Zoals vermeld word de creditering niet uitgevoerd op basis van 100% gebruikersschade. Dit is ook gemeld bij de geschil online.
Met vriendelijke groet / With kind regards,
Jack

Goed de zaak weer terug gelegd maar zelfs zijn eigen keurmerk en de geschillencommissie respecteert filmspeler.nl blijkbaar niet...

@Rikkok81,

kunt u aangeven of en hoe dit nu opgelost is?

ve
door verwijderd - Nov 11, 2015 om 15:50
0 Antwoorden / 0 Vragen

Na alle negatieve punten moet men even reageren op het positieve verhaal ;) LOL hoe door de kaart gestoken.

AUB filmspeler team ga toch ergens anders iemand voor de gek houden..

ve
door verwijderd - Nov 18, 2015 om 21:48
0 Antwoorden / 0 Vragen

Inmiddels contact gehad met filmspeler.nl en zij hebben mijn probleem keurig verholpen. Waarvoor dank.
Zij gaven aan dat indien je in de mail een telefoonnummer vermeld en het verzoek om contact op te nemen zij altijd contact met je zoeken.